محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست مدیر امور خوابگاه ها با کارکنان واحد اسکان برگزار شد

دکتر اکرم السادات سادات حسینی سرپرست مدیریت امور خوابگاه ها با سرپرستان، ناظم ها و ناظمه های خوابگاه ها، با هدف پیگیری و حل مشکلات دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه روز دوشنبه 17 خرداد 1400 در کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد و دکتر سادات حسینی برگزاری جلسات با کارکنان واحد اسکان را مفید دانست و گفت: در این جلسات می‌بایست مطالب و موضوعات دسته بندی‌ شده را مورد بررسی قرار داد و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر رفاهی به دانشجویان خوابگاهی اقدامات عملی برداریم.
همچنین دکتر سادات حسینی از سرپرستان خوابگاه ها خواست هرگونه انتقاد و پیشنهاد در راستای خدمت رسانی بهتر به ساکنان خوابگاه ها را بیان کنند.
در ادامه سرپرستان خوابگاه‌ها نیز مشکلات و کمبودهای خوابگاه های محل خدمت خود را عنوان کردند و برای حل آن ها بحث و تبادل نظر شد.
توضیح اینکه، جلسات مدیر امور خوابگاه ها با سرپرستان خوابگاه های پسران و دختران به منظور پرورش نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف خوابگاه های دانشجویی برگزار و پس از جمع بندی نقطه نظرات سرپرستان موضوعات در جلسات شورای اسکان معاونت دانشجویی فرهنگی که با حضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی برگزار می شود، مطرح خواهد شد.
در پایان جلسه به منظور هماهنگی هرچه بهتر امور، نمایندگانی از سوی کارکنان واحد اسکان، معرفی شدند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *