محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست معاونان آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه با دبیران شورای صنفی پیرامون پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه برگزار شد

نشست معاونان آموزشی و دانشجویی فرهنگی با دبیران شورای صنفی، با هدف آگاهی افزایی دانشجویان و راهکارهای پیشگیری، مقابله و شفاف سازی تمامی مواردی که دانشجویان باید آن ها را رعایت کنند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، این نشست روز شنبه 3 اسفند 98 از ساعت 12:30 تا 15:30 و با حضور دکتر امیرعلی سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه، دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر شیرین افهمی متخصص بیماری های عفونی بیمارستان شریعی، دکتر آرش عکاظی معاون آموزش پزشکی عمومی و دبیران شورای صنفی دانشجویان در سالن شورای معاونت تشکیل و درخصوص سوالات و شبهات دانشجویان پیرامون ویروس جدید کرونا و تمهیداتی که دانشگاه برای مقابله با آن اندیشیده است، بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای جلسه دکتر پورغریب با اشاره به وضعیتی که کشور در آن قرار دارد، گفت: شرایط بسیار حساس است و دانشجویان باید بدانند که دانشگاه کاملا به محافظت از دانشجوها می پردازد و همینطور دانشجویان باید در کنار دانشگاه باشند.
ما از نظر تجهیزات کمبودی نداریم و وسایل مورد نیاز از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و ... در اختیار بیمارستان ها قرار دارد.
دکتر سهراب پور نیز از برگزاری جلسات فوری با معاونان آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: در شرایط کنونی تصمیم گیری های مهمی باید گرفته شود و رایزنی هایی نیز درحال انجام با مسئولان وزارتخانه است.
در ادامه دانشجویان مشکلات و دغدغه های خود را پیرامون موضوع ویروس کرونا بیان کردند که توسط مسئولان حاضر در جلسه پاسخ داده شد.
درپایان نیز دکتر افهمی به بیان مهمترین موارد آموزشی پیرامون این ویروس و راه های مقابله و پیشگیری از ابتلا به آن پرداخت.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *