محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه جامع امام حسین (ع)

نشست هم اندیشی، تبادل نظر و دستیابی به راهکارهای موثر در حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این نشست فرهنگی روز سه شنبه 3 خردادماه 1401 از ساعت 10:30 تا 13 با حضور دکتر محمدحسین صادقیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر روح الله تولایی معاون فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین(ع) به همراه هیات همراه و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در خانه فرهنگ مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه برگزار شد.
دکتر صادقیان در این نشست فرهنگی که با هدف مشارکت، هم اندیشی و تبادل نظر در حوزه فرهنگی و دانشجویی بین دو دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دیدگاه فرهنگی یک چشم انداز بلند مدت است که باید به آن توجه ویژه کرد و نیاز است که یک مجموعه مشترک و واحد به عنوان فرهنگسرا در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته شود. ایشان در ادامه به معرفی واحدهای حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته پرداخت و چالش ها، نقاط قوت و ضعف را بیان کرد و تصریح کرد که به دنبال راهکارهایی اساسی و علمی در رفع این چالش ها هستیم.
وی با بیان اینکه فناوری های فرهنگی می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیر گذار باشد این ارتباط فرهنگی بین دانشگاه ها را موثر دانست و خاطر نشان کرد که این ارتباط می تواند در شکوفایی فرهنگی دانشگاه ها موثر باشد و در راستای هدف دانشگاه ها در ساختن تمدن نوین اسلامی ایفاگر نقش شایانی باشد. 
در این جلسه مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی با بیان اقدامات انجام شده در راستای رفاه هرچه بیشتر حال دانشجویان پرداخته و برای رفع چالش ها و خدمات رسانی بهتر به دانشجویان به بحث و بررسی، تبادل نظر و یافتن راهکارهای جدی و عملی پرداختند.
در پایان طرفین ابراز امیدواری کردند که خروجی این جلسه می تواند منجر به عقد تفاهم نامه فرهنگی بین دو دانشگاه شود.
کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *