محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با نمایندگان شورای صنفی دانشجویان برگزار شد

باحضور دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و نمایندگان شورای صنفی خوابگاه های انقلاب دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه ای به منظور بررسی وضع خوابگاه انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه روز شنبه 17 مهرماه 1400 از ساعت 10 تا 11 در دفتر معاون دانشجویی فرهنگی با حضور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و نمایندگان خوابگاه های پسرانه انقلاب برگزار شد و در ابتدای جلسه، دانشجویان گزارشی از وضعیت خوابگاه از لحاظ امکانات رفاهی، تجهیزات امنیتی و تقویت ایمنی خوابگاه انقلاب ارائه کردند.
در ادامه دکتر صادقیان پس از بررسی موارد مطرح شده گفت: مطالبه گری یک امر مهم و حیاتی برای حل چالش ها و بهبود امکانات است و مطالبه گری صحیح باید به عنوان یک فرهنگ مفید اجتماعی گسترش یابد. وی در ادامه افزود: دانشجویان به عنوان ذینفعان خدمات معاونت دانشجویی فرهنگی باید همواره در جستجوی مسائل و مشکلات باشند و در ارائه راهکار پیشگام شوند؛ در این صورت پس از شناسائی چالش و تدوین راه حل با همکاری و همراهی دولت می توانیم چالش های پیش رو را کنار زده و آینده بهتری را متصور باشیم.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه تصریح کرد: حل مشکلات دانشجویان جزو اولویت های اصلی معاونت است و در این راستا مقرر شد جلساتی با محوریت مطرح کردن مطالبات دانشجویی و پیشنهاد و ارزیابی راه کارها برگزار شود تا بتوانیم آنها را در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های آتی بگنجانیم.
دکتر صادقیان درپایان گفت: در سالیان گذشته فعالیت های فراوانی در راستای بهبود امکانات دانشجویان انجام شده است و ما نیز درصدد بهبود حداکثری امکانات دانشجویان هستیم و در این راه همراهی دانشجویان صبور و دلسوز را خواستاریم تا بتوانیم در کنار هم در این مسیر تلاش کنیم.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *