محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست هم اندیشی مدیریت امور دانشجویی دانشگاه با دانشکده ها در خصوص تسهیلات رفاهی و امور فراغت از تحصیل دانشجویان برگزار شد

با حضور مدیر امور دانشجویی، رئیس و کارشناسان اداره رفاه و تعاون و همچنین کارشناسان تمامی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشستی با موضوع بررسی موانع و مشکلات دانشکده ها در انجام امور مربوط به وام ها و فراغت از تحصیل دانشجویان و رفع آن ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، در این جلسه که روز دوشنبه 11 بهمن 1400 در سالن شورای معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد، زیبا فولادی رئیس اداره رفاه و تعاون ضمن قدردانی از کارشناسان دانشکده ها به دلیل انجام امور مربوط به درخواست های دانشجویان متقاضی تسهیلات و همینطور صدور فرم های وضعیت بدهی در هنگام فراغت از تحصیل آنها، بر توجه و پایبندی به مقررات اجرایی صندوق رفاه دانشجویان وزارت متبوع، تأکید کرد و مواردی را در راستای بهبود فرآیندهای مربوطه ارائه داد.
در ادامه کارشناسان مربوط به هر یک دانشکده ها به بیان مشکلات و معضلات موجود در فرآیند انجام امور رفاهی از هنگام ثبت درخواست ها تا هنگام دریافت تسهیلات و خدمات مربوطه پرداختند.
همچنین، برخی دانشکده ها نیز تجربیات خود را درخصوص استفاده از فضای مجازی و اپلیکیشن های موجود، به منظور تسریع انجام امور مربوط به دریافت مدارک و یا اطلاع رسانی به دانشجویان، با کارشناسان دانشکده های دیگر به اشتراک گذاشتند تا انجام امور به نحو بهتری صورت گیرد.
سپس کارشناسان مربوط به امور وام ها و فراغت از تحصیل، شروع به ارائه آموزش هایی در خصوص دریافت مدارک و بررسی آنها و همینطور موارد مربوط به صدور فرم های وضعیت بدهی پرداختند و به سوالات کارشناسان دانشکده ها پاسخ دادند.
در پایان، دکتر اکرم السادات سادات حسینی مدیر امور دانشجویی دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری دانشکده ها، با تاکید بر انجام امور به صورت غیرحضوری و با تکیه بر فناوری های جدید، در خصوص راه اندازی و انجام امور فارغ التحصیلی به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه سیپاد در دو دانشکده دیگر علاوه بر دانشکده پزشکی خبر داد که تا پایان سال جاری، اجرایی می شود و این امر با استقبال کارشناسان دانشکده ها مواجه شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *