محتوای خبری معاونت دانشجویی

نشست هم اندیشی مدیر امور دانشجویی با کارشناسان ادارات این واحد

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشستی در راستای شناسایی چالش ها و ارائه راهکار و پیشنهادات در حوزه امور دانشجویی با حضور کارکنان ادارات این مدیریت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه 19 آذر 1401 از ساعت 12 تا 13 با حضور مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی و کارکنان واحدهای رفاه، تغذیه، ایاب ذهاب، کتابخانه ها و صدور کارت دانشجویی حوزه مدیریت امور دانشجویی در راستای شناسایی چالش ها و ارائه راهکار برای بهبود و ارتقای امور محوله در سالن شورا معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
مهندس میرزایی در ابتدای این نشست از کارشناسان خواست تا نقطه نظرات خود را درباره برنامه ها و چالش های موجود بازگو و همچنین راهکار و پیشنهاد های خود را اعلام کنند.
در ادامه مدیر امور دانشجویی ضمن اهمیت اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات ارائه شده به دانشجویان گفت: حوزه روابط عمومی بسیار مهم و ارائه آموزش های لازم به کارکنان و برقراری ارتباط دو سویه بین دانشگاه و دانشجویان و همچنین نظرسنجی های دقیق و کاربردی می تواند باعث بهبود و ارتقاء امور شود.
در پایان جلسه، کارشناسان هر واحد پس از شرح امور اجرا شده به مهم ترین چالش ها، کاستی ها و برنامه های پیش روی خود به بحث و گفتگو پرداختند. 

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *