محتوای خبری معاونت دانشجویی

نهمین کارگاه آنلاین روانشناختی مرکز مشاوره دانشجویان با موضوع کرونا برگزار شد

مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران نهمین کارگاه خود را با عنوان «کرونا؛ رشد پس از سانحه یا استرس پس از سانحه» از طریق فضای اسکای روم برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، نهمین کارگاه آنلاین مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان با موضوع کرونا، رشد پس از سانحه یا استرس پس از سانحه با تدریس دکتر نغمه تقوی روانشناس مرکز مشاوره دانشجویان، روز یکشنبه 11 خرداد 99  برگزار شد.
در این کارگاه استرس های مربوط به ابتلا به کرونا و قرار گرفتن در شرایط مراقبت های بهداشتی و در معرض اخبار مرگ و میر قرار گرفتن، مورد بررسی قرار گرفت و به اختلال استرس پس از سانحه و علایم آن پرداخته شد.
در ادامه از دیگاه روانشناسی مثبت گرا، پدیده رسیدن به سطح بالاتر از عملکرد روانی پس از اتفاق ناگوار که با عنوان رشد پس از سانحه از آن یاد می شود، پرداخته شد.
همچنین، پنج حوزه رشد پس از سانحه شامل: ارتباط با دیگران، احتمالات و امکان های جدید، توانمندی های شخصی، تغییر معنوی و قدردانی از زندگی به طور مبسوط توضیح داده شد
.
توضیح اینکه، مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان درمجموع 12 کارگاه روانشناختی با محوریت شیوع ویروس کرونا را تا 22 خرداد 99 برگزار و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88964004 تماس و یا به کانال تلگرامی مرکز مشاوره به آدرس@consulting_center_tums   مراجعه کنند.
برای دریافت پوستر زمان بندی کارگاه های مرکز مشاوره، 
اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *