محتوای خبری معاونت دانشجویی

همزمان با میلاد باسعادت حضرت ولیعصر (عج)، اینترنت خوابگاه متاهلین دانشگاه راه اندازی شد

با راه اندازی اینترنت خوابگاه دانشجویی متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیش از 3 هزار دانشجوی ساکن خوابگاه ها از اینترنت وایرلس بهره می برند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، با همت واحد فناوری اطلاعات معاونت بیش از ۳ هزار دانشجوی ساکن خوابگاه، خدمات رایگان دسترسی به اینترنت وایرلس و منابع علمی را دریافت می‌کنند.
حامد صمدپور مسئول واحد فناوری اطلاعات معاونت دانشجویی فرهنگی گفت: در حال حاضر این واحد افتخار دارد به بیش از ۳ هزار دانشجوی ساکن در تمامی ساختمان‌های خوابگاهی شامل: گلستان حافظیه، بوستان انقلاب ۱.۲، ۴.۵، ۶ و ۸، سمیه، قدس، وصال، گلستان ۱ تا ۴ کوی، بوستان ۱ تا ۵ کوی) اینترنت وایرلس رایگان ارائه کند و تعداد افراد متصل در ساعات پیک تا ۲ هزار نفر به صورت همزمان می‌رسد که در نوع خود کم نظیر است و نیز دانشجویان می‌توانند در ساختمان معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه با اکانت خود از اینترنت استفاده کنند.
وی افزود: این امکان هم اکنون
در سالن مطالعه مجموعه خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه نیز فراهم شده است.
صمدپور درخصوص راه اندازی اینترنت خوابگاه متاهلین چنین توضیح داد:
برای برقراری ارتباط خوابگاه متاهلین واقع در شهرک دانشگاه (کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج) در طول دو سال گذشته تلاش‌هاییصورت گرفته بود که با توجه به مشکلات فاصله زیاد خوابگاه با پردیس دانشگاه و ضعف سرویس دهندگان تاکنون این امکان میسر نشده بود که در نهایت اینترنت این خوابگاه از بخش خصوصی خریداری و با توجه به استفاده از آی پی‌های دانشگاه، امکان دسترسی به منابع علمی دیجیتال قابل دسترس در دانشگاه برای دانشجویان فراهم است.
مسئول واحد فناوری اطلاعات معاونت دانشجویی فرهنگی، در پایان از دانشجویان خواست با پل ارتباطی itvsca@tums. ac. ir  که به صورت مرتب بازبینی می‌شود، نقطه نظرها، پیشنهادها و انتقادهای خود را ارائه دهند.
دانشجویان برای اتصال به اینترنت می‌توانند راهنمای اتصال به اینترنت در خوابگاه‌های دانشجویی را در سایت واحد فن آوری اطلاعات معاونت دانشجویی فرهنگی مطالعه کنند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *