محتوای خبری معاونت دانشجویی

وبینار تخصصی انجمن کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

جلسه تخصصی انجمن کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی تهران در شرایط فاصله گذاری اجتماعی، به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، با توجه به محدودیت ها و شرایط فاصله گذاری اجتماعی، دومین وبینار تخصصی انجمن کوهنوردی دانشگاه، روز سه شنبه 28 اردیبهشت 1400، با حضور اعضای انجمن، سرپرست و اعضای تیم کوهنوردی دانشگاه و کارشناسان مدیریت تربیت بدنی بصورت آنلاین برگزار شد.
در ابتدای جلسه، کارشناسان مدیریت تربیت بدنی گزارشی از عملکرد انجمن کوهنوردی در سال 99 ارائه کردند و راهکارهایی را برای تداوم برنامه ها در این شرایط با هم به اشتراک گذاشتند.
در ادامه، اعضای انجمن کوهنوردی به اتفاق خواستار آغاز برگزاری برنامه های صعود با تعداد محدود، به نحوی که در این برنامه ها بتوان کوهنوردان را از نظر آمادگی جسمانی بمنظور تشکیل تیم مبتدی و پیشرفته دانشگاه علوم پزشکی تهران، آنالیز کرد و همچنین برنامه ریزی برای صعودهای تیم به دو صورت مبتدی و حرفه ای شدند.
همچنین، مقرر شد در خصوص برنامه هایی که به دلیل شرایط جوی لغو می شود، حتما اعضای تیم برنامه جایگزین را برای مقابله با افت عملکرد ورزشی اعضا در نظر داشته باشند.
شرکت کنندگان در این نشست با قدردانی از حمایت های معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه و مدیریت تربیت بدنی از انجمن های ورزشی، ایجاد این تشکل را گامی مهم در راستای وحدت و همدلی فعالان حوزه ورزش و کمک به توسعه و ارتقای جایگاه کوهنوردی در میان دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه دانستند و خواستار ادامه جلسات آنلاین و نیز برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی آنلاین بودند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *