محتوای خبری معاونت دانشجویی

وبینار تخصصی صفر تا صد ارشد پرستاری، برگزار می شود

انجمن علمی دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، وبینار تخصصی «صفر تا صد ارشد پرستاری» را با حضور رتبه های برتر آزمون کارشناسی ارشد پرستاری در بستر اسکای روم برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این وبینار ویژه دانشجویان علاقه مند برای آشنایی با گرایش های ارشد پرستاری، نحوه آمادگی برای کنکور ارشد، آشنایی با منابع ارشد پرستاری و ارتباط با دانشجویان رتبه برتر، طی دو روز در روزهای ۱۹ مرداد 1400 از ساعت ۱۷ تا ۱۹ که به گرایش های داخلی جراحی، روان پرستاری و مدیریت پرستاری اختصاص دارد و ۲۱ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ ویژه گرایش های کودکان، مراقبت ویژه، سالمندی و سلامت جامعه برگزار خواهد شد.
دانشجویان علاقه مند به شرکت در این وبینار تخصصی تا ساعت 15 روز 19 مرداد 1400 مهلت دارند تا با مراجعه به آدرس اینجا نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.
همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به کانال تلگرامی انجمن با شناسه @TUMS_NMSA و یا صفحه اینستاگرام انجمن علمی دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی با آیدی instagram.com/tums_nmsa مراجعه کنید.
برای دریافت پوستر وبینار بالا، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *