محتوای خبری معاونت دانشجویی

وعده ناهار دانشجویی در روزهای تعطیل برقرار شد

دکتر صادقیان در حاشیه جلسه شورای مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی از برقراری خدمات تغذیه دانشجویی در روزهای جمعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، دکتر صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در حاشیه جلسه شورای مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی که روز دوشنبه 17 آبان 1400 برگزار شد، از برقراری امکان رزرو غذای دانشجویان برای وعده ناهار در روزهای جمعه خبر داد و توضیح داد: بازخوردهای زیادی از دانشجویان و اعضای شورای صنفی در مورد برقراری غذای روزهای تعطیل داشتیم و مقرر شد، تیم اداره تغذیه معاونت برنامه ریزی های لازم برای تهیه اقلام و ملزومات و همچنین بررسی روندهای توزیع غذا را انجام دهند تا پس از آن به پروسه اجرایی این طرح بپردازیم.
دکتر صادقیان در ادامه با تأکید بر اهمیت خواسته های دانشجویان گفت: باید برای رفع دغدغه های دانشجویان از تمامی امکانات و توان مجموعه استفاده کنیم و برای رفع آنها از راه حل های خلاقانه و مثمر ثمر بهره ببریم. وی در ادامه افزود: یکی از معضلات دانشجویان غذای روزهای تعطیل بوده است که خوشبختانه موفق شدیم با هدایت منابع و برنامه ریزی های لازم این مشکل را از پیش روی دانشجویان رفع کنیم و امیدواریم بتوانیم تمامی مشکلات آنها را رفع و به نقطه ای برسیم که مهمترین دغدغه دانشجویان تحصیل علم و دانش باشد.
معاون دانشجویی فرهنگی در ادامه افزود: در فاز اول این طرح وعده نهار جمعه ها ارائه می شود و دانشجویان می توانند نهار روز جمعه خود را همراه با شام روز پنجشنبه دریافت کنند.
بر این اساس: دانشجویان می توانند برای رزرو نهار روزهای جمعه در سیستم اتوماسیون تغذیه گزینه صبحانه را انتخاب کنند.
توضیح اینکه، ارائه وعده نهار از جمعه همین هفته 21 آبان ماه آغاز می شود و سیستم اتوماسیون تغذیه دانشجویان صرفاً همین هفته تا ساعت 24 روز چهارشنبه 19 آبان، فعال خواهد بود و از هفته آینده رزرو به روال سابق و تا ساعت 24 روزهای سه شنبه برخواهد گشت.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *