محتوای خبری معاونت دانشجویی

پنجمین کارگاه آنلاین چالش سبک زندگی خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی فرهنگی در راستای بهبود سبک زندگی دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه، پنجمین کارگاه را با عنوان گنجاندن فعالیت فیزیکی و ورزشی در امور روزمره زندگی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان، پنجمین کارگاه آموزشی چالش سبک زندگی ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران را باعنوان «مدیریت کردن و گنجاندن فعالیت های ورزشی و فیزیکی در امور روزمره زندگی» به صورت آنلاین و با تدریس دکتر اردلان شریعت فوق دکتری بازتوانی عصبی و سرپرست کمیته آموزش های نوین فدراسیون ورزش های همگانی برگزار کرد.
این کارگاه روز چهارشنبه 29 بهمن 99 از ساعت 16 تا 17 در فضای اسکای روم معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد و مدرس آن در خصوص ورزش مشاغل (ورزش متناسب با نوع شغل)، تمرینات عضلانی و کششی در محل کار، تمرینات عضلانی در منزل و چگونگی سازگار شدن با شرایط ویژه (کرونا)، مطالب علمی ارائه کرد.
همچنین، دکتر شریعت به توصیه های ورزشی و انجام تمرینات ساده ویژه افراد چاق پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان در پایان جلسه پاسخ داد.
توضیح اینکه، سلسله کارگاه های چالش سبک زندگی در هفته های آتی با موضوعات مختلف توسط اساتید دانشگاه ادامه خواهد داشت و افراد شرکت کننده در این چالش می توانند با ورود به نشانی vsca.tums.ac.ir/tc مطابق با برنامه قبلی، در این جلسات حضور داشته باشند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *