محتوای خبری معاونت دانشجویی

پیام تبریک دکتر صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه به دانشجویان جدید

دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانشجویان عزیز، اعضای هیئت علمی و کارکنان محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک عرض می کنم و آرزو می کنم سال تحصیلی جدید، توأم با رشد و بالندگی در تمام عرصه های دانشجویی و فرهنگی باشد.
تقارن باشکوه آغاز فصل علم و دانش با ایام اربعین سیّد و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و درس‌های این وقایع، می‌تواند کامل‌ترین مدرسه و دانشگاه برای کسانی باشد که جویای کشف و کسب آموزه‌های عمیق انسانی، معرفتی و الهی هستند. همچنین آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس همزمان است و مقارن شدن این دو آغاز مؤید این مهم است که آسایش و آرامشی که برای فراگیری علم در کشور حاکم است، مرهون جانفشانی‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.
با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، شروع دوباره و پرانرژی فعالیت های دانشجویی فرهنگی، در مسیر پیشرفت علمی و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود. سرمایه‏ گذاری بر روی انسان، به معنای سرمایه گذاری بر روی مولّد فن آوری است و امر آموزش و ارتقای فرهنگ، یک سرمایه گذاری افزوده است، در این راستا بر یکایک اعضای جامعه دانشگاهی است که با ایجاد فضایی همراه با پویایی فرهنگی، بینش اسلامی و رعایت موازین اسلامی در محیط دانشگاهی تلاش کنند.
دانشگاه به عنوان کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه محسوب می شود و امیدوارم به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)، سال تحصیلی جدید، سال استفاده بهینه از ظرفیت های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویان هم راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محیط دانشگاه باشد.
امید است به فضل الهی، در طول سال تحصیلی جدید در راستای تهذیب، خودسازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف کرده و در آینده با علم و معرفت بیشتر در جهت پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم. پیشرفت و آرامش آینده این کهن بوم، با همت، امید و اندیشه امروز شما جوانان تلاشگر و افتخارآفرین دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین قطب‌ علمی علوم پزشکی کشور رقم خواهد خورد.
آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی، به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران و بویژه دانشجویان ورودی جدید، که برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام نهاده اند صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال موفقیت، بهروزی و سعادت را آرزومندم.
دکتر محمدحسین صادقیان
معاون دانشجویی فرهنگی

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *