محتوای خبری معاونت دانشجویی

پیام مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران در رابطه با اقدام موهن دولت سوئد و قرآن سوزی

دکتر محمود مطهری نیا مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران از همه آزادی خواهان و فرهیختگان جهان برای همراهی با مسلمانان و مقابله با اقدام زشت و نفرت انگیز قرآن سوزی دولت سوئد دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، یریدون لیطْفئوا نور الله بافواههم والله متمّ نوره و لوْ کره الْکافرون (سوره صف آیه 8) کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.
متاسفانه همزمان با عید سعید قربان، بار دیگر در سوئد شاهد اقدامی نفرت انگیز و موهن علیه قرآن کریم بودیم جهان همچنان شاهد رفتارهای غیر انسانی و خلاف آموزه‌های دینی علیه اسلام و مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان است.
این اقدامات به بهانه آزادی بیان، حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد؛ استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران اهانت به قرآن را به محضر مبارک حضرت بقیه ا... الاعظم، منجی عالم بشریت که قرآن ناطق است، تسلیت عرض نموده و ضمن محکومیت این اقدام ننگین دولت سوئد از همه آزادی‌خواهان و فرهیختگان جهان می‌خواهد که در کنار مسلمانان با این اقدام زشت نفرت انگیز مقابله کنند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *