محتوای خبری معاونت دانشجویی

پیام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پس از سال ها اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این پیام آمده است:
بیست و ششم مردادماه آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی ایران است که هیچ گاه از ذهن و دل ملت ایران فراموش نخواهد شد. در دوران هشت سال جنگ تحمیلی روحیه همبستگی و غرور ملی، به رزمندگان و اسرا انگیزه داد تا با شجاعت و قدرت در مقابل دشمن بایستند و از هیچ قدرتی نهراسند.
این روز بزرگ، یاد آور مردان و زنان آزاده، صبور، مقاوم و رشیدی است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دوری از عزیزان به شرف افتخار آزادگی نائل شدند که صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات است.
بازخوانی نقش حساس این رادمردان صبور و نجیب، راهگشای عبور از گذرگاه های سخت است که همواره می تواند نقشه راه ملت ما در مسیر پر فرازنشیب آزادی و آزادگی باشد.
این روز بزرگ و به یاد ماندنی بر تمامی آزادگان همیشه سرافراز، خانواده معزز و شکیبای آنان، همه ملت مقاوم ایران سرافراز به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گرامی باد.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *