محتوای خبری معاونت دانشجویی

کارگاه آنلاین ارتقای شادکامی و نیک زیستی، ویژه دستیاران تخصصی دانشگاه برگزار می شود

مرکز مشاوره و راهنمایی معاونت دانشجویی فرهنگی، هفتمین کارگاه آنلاین روانشناختی ویژه توانمندسازی دستیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران را با عنوان «ارتقای شادکامی و نیک زیستی» برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران باهدف پیشگیری و کاهش آسیب های روانی و در راستای بهبود سبک زندگی و توانمندسازی دانشجویان به ویژه رزیدنت ها، هفتمین کارگاه آنلاین خود را روز پنجشنبه 11 آذر 1400 از ساعت 11 تا 13 با عنوان ارتقای شادکامی و نیک زیستی (Enhancing happiness and well being) و با تدریس دکتر نغمه تقوی روانشناس و درمانگر مرکز مشاوره برگزار می کند.
نیک زیستی (Well-being) و شادمانی، همواره آرزو و چالش انسانها بوده است. باوجود رشد پرشتاب علوم و امکانات، این نیاز ما همچنان با چالش مواجه است.
در این کارگاه با نگاهی چندجانبه به مفهوم زندگی خوب و شاد، راهکارهایی برای پرورش آن بر اساس رویکرد علمی روانشناسی مثبت، ارائه خواهد شد.
توضیح اینکه، شرکت در کارگاه برای همه دانشجویان آزاد و رایگان است و علاقه مندان برای حضور می توانند در زمان تعیین شده به رسانه صوتی و تصویری دارالفنون معاونت دانشجویی فرهنگی به نشانی اینجا مراجعه کرده و از طریق گزینه مهمان وارد شوند.
برای دریافت پوستر کارگاه، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *