محتوای خبری معاونت دانشجویی

کارگاه آنلاین مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان با موضوع قرنطینه و ترس از تنهایی برگزار شد

امید علایی مدرس چهارمین کارگاه آنلاین مرکز مشاوره دانشجویان، به تعریف و عوامل ایجاد ترس از تنهایی در دوران قرنطینه به دلیل شیوع کووید 19 پرداخت.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، چهارمین کارگاه آنلاین مرکز مشاوره دانشجویی با موضوع «قرنطینه و ترس از تنهایی و انزوا» از طریق اسکای روم و توسط امید علایی پژوهشگر و مربی روانشناسی مثبت‌، عضو انجمن روانشناسی مثبت کانادا و انجمن بین المللی روانشناسی مثبت، روز پنجشنبه 25 اردیبهشت 99 از ساعت 10 تا 11 برگزار شد.
علایی در این کارگاه به تعریف تنهایی، عوامل ایجاد این احساس، تفاوت آن با تنها بودن و جنبه های اصلی تنهایی (ساختاری، کارکردی و کیفیت) با در نظر گرفتن اطلس احساسات و نمودار پاسخ احساسی در مدل اکمن پرداخت.
وی همچنین، ترس از تنهایی، غم ناشی از تنهایی در دوران قرنطینه با مدل اسکارف را توضیح و در آخر، فاکتورهای تجربه تنهایی و عوامل تاب آوری به عنوان توانایی بازگشت پذیری و ظرفیت بهبودی در برابر دشواری ها و عبور از بحران های زندگی را شرح داد.
توضیح اینکه، مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان درمجموع 12 کارگاه روانشناختی با محوریت شیوع ویروس کرونا را تا 22 خرداد 99 برگزار و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88964004 تماس و یا به کانال تلگرامی مرکز مشاوره به آدرس 
consulting_center_tums@ مراجعه کنند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *