محتوای خبری معاونت دانشجویی

کارگاه توانمندسازی ویژه کارکنان دانشگاه در حوزه جوانی جمعیت با عنوان «احساس ارزشمندی» برگزار شد

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در راستای توانمند سازی کارکنان در حوزه جوانی جمعیت کارگاه آموزشی با عنوان «احساس ارزشمندی» ویژه کارمندان دانشگاه با اخذ امتیاز آموزش ضمن خدمت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مطابق مصوبه کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه و در راستای توانمند سازی کارکنان در این حوزه، مدیریت امور سلامت دانشجویان، کارگاهی با عنوان «احساس ارزشمندی» ویژه کارمندان دانشگاه برگزار کرد.
این کارگاه 27 آذر از ساعت 9 تا 12 با حضور 70 نفر از کارمندان دانشگاه و بصورت 3 کارگاه همزمان در سالن سازمان مرکزی و سالن شورای معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
مدرسین این کارگاه ها، دکتر مهتاب بیات ریزی، دکتر بی تا عظیمی و دکتر مریم درخشان نژاد از مشاورین و کارشناسان مدیریت امور سلامت بودند و مباحثی نظیر پذیرش خود، گذر از تجربه های دوران رشد، شناسایی محتوای گفتگوی درونی و تصحیح آن، بخشش اشتباهات و کاهش خود سرزنش گری، غلبه بر کمال گرایی و جرأت اشتباه کردن، شناخت درست ویژه گی ها و توانمندی های خود، ارزیابی درست از من واقعی و من ایده آل و تغییر سبک زندگی به سمت احترام به خود، به صورت پرسش و پاسخ، و ایفای نقش برگزار شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *