محتوای خبری معاونت دانشجویی

  • تاریخ انتشار : 1397/10/16 - 09:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1373
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب مقام سوم تیم بسکتبال دانشجویان دختر در مسابقات مناطق دهگانه وزارت بهداشت

تیم بسکتبال 3 نفره دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسابقات مناطق دهگانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقام سوم را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومي معاونت دانشجویی فرهنگی، مسابقات بسکتبال 3 نفره دانشجویان دختر منطقه 10 وزارت بهداشت با حضور هفت تیم شامل دانشگاه های علوم پزشکی تهران الف و ب، ایران الف و ب، شهید بهشتی الف و ب و شاهد، به صورت دوره ای روز پنجشنبه 13 دی 97 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار و تیم دانشگاه علوم پزشکی تهران ب مقام سوم و دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی الف و ایران الف نیز به ترتیب مقام های اول و دوم این رقابت ها را بدست آوردند.
در این رقابت ها تیم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تهران ب بازی مقدماتی خود را مقابل تیم دانشگاه ایران ب واگذار کرد و دیگر بازی خود در این مرحله مقابل شهید بهشتی ب را با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید و به مرحله بعدی صعود کرد.
در ادامه دانشجویان دانشگاه، در رقابت های مرحله نیمه نهایی با واگذاری بازی مقابل تیم شهید بهشتی الف از رسیدن به فینال رقابت ها جا ماند و در نهایت در بازی رده بندی توانست با نتیجه 8 بر 4 تیم دانشگاه ایران ب را شکست داده و به مقام سومی این دوره از رقابت ها دست یابد.
توضیح اینکه، سیده مهدیس میرکاظمی، افشان داوری و زهرا سیدیان دانشجویان رشته پزشکی بازیکنان تیم بسکتبال 3 نفره دانشگاه علوم پزشکی تهران ب و فاطمه شجیعی مربیگری و زینب اربابی سرپرستی تیم را در این مسابقات بر عهده داشتند.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی ,مديريت تربيت بدني,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 83738
فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور