محتوای خبری معاونت دانشجویی

کلاس آموزشی بهداشت فردی و دستورالعمل های مقابله با کرونا در معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد

مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی فرهنگی، کارگاه آموزشی بهداشت فردی و دستورالعمل های مقابله با کرونا را ویژه کارکنان بخش خدمات این معاونت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این کلاس آموزشی روز سه شنبه 11 آبان 1400 از ساعت 11 تا 13 در سالن شورای معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد و کارشناسان مرکز بهداشت و درمان به آموزش نکات بهداشت فردی و محیطی و همچنین آموزش شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا در ادارات پرداختند.
در ابتدا رامین عباسی در مورد بیماری کرونا، علائم بیماری، راه انتقال، راه پیشگیری و توصیه های بهداشتی کرونا آموزش های لازم را ارائه داد.
سپس فاطمه شهسواری در مورد شرح وظایف کارکنان خدمات، رعایت دستورالعمل های مرتبط با کرونا در محل کار و بهداشت فردی نکاتی را بیان کرد.
در ادامه جلسه نیز محبوبه محمدزاده در خصوص دستورالعمل های استفاده از مواد شوینده و گندزدا در محیط کار، مراحل انجام نظافت، شستشو و گندزدایی در محیط های کاری توضیحاتی را ارائه داد.
همچنی، درخصوص لزوم تلقیح واکسن آنفلوانزا در گروه های بالای 50 سال و گروه های دیگر در معرض خطر و همچنین نداشتن تداخل تزریق واکسن کرونا و آنفلوانزا تاکید شد.
در پایان نیز، کارشناسان به مسائل و مشکلات کارکنان شرکت کننده در کلاس پاسخ دادند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *