محتوای خبری معاونت دانشجویی

کوه پیمایی خانوادگی ویژه کارمندان و اعضای هیئت علمی برگزار می شود

مدیریت تربیت بدنی در نظر دارد کوه پیمایی خانوادگی را با عنوان کاروان نشاط و سلامت ویژه کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و به مقصد شهرستانک برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، مدیریت تربیت بدنی دانشگاه با هدف تعمیم و ترویج امر ورزش و شور و نشاط در بین کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، برنامه کوه پیمایی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی و در ظرفیت محدود برگزار می کند.
این برنامه روز جمعه 26 آذر 1400، به مقصد شهرستانک برگزار می شود و حرکت کاروان ساعت 7 صبح از مقابل درب اصلی دانشکده پزشکی (خیابان پورسینا) خواهد بود و می بایست شرکت کنندگان 30 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشند.
علاقه مندان به شرکت در این برنامه برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر تا روز سه شنبه 23 آذر می توانند به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش کوچه باستانی پاریزی، ساختمان معاونت دانشجویی فرهنگی، طبقه دوم، مدیریت تربیت بدنی، مراجعه و یا با شماره های 88961004 و 88953872 داخلی 219 تماس برقرار کنند.
همچنین، شرکت کنندگان در روز صعود می بایست ماسک، کفش و لباس مناسب، آب به مقدار کافی، کلاه، عینک آفتابی، دستکش، داروهای شخصی و وعده صبحانه و نهار به همراه داشته باشند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *