محتوای خبری معاونت دانشجویی

  • تاریخ انتشار : 1400/08/03 - 15:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 302
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری نخستین روز کارگاه‌های دستیاران جدید بیمارستان شریعتی

نخستین روز کارگاه‌های دستیاران جدید بیمارستان شریعتی با حضور رئیس بیمارستان شریعتی آغاز شد.

برگزاری نخستین روز کارگاه‌های دستیاران جدید بیمارستان شریعتی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این کارگاه دوشنبه سوم آبان ۱۴۰۰ با حضور دکتر احمد رضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی و دکتر فرزانه شیرانی معاون آموزشی این بیمارستان در تالار شهیدداستانی برگزار شد.
در این مراسم دکتر جمشیدی با اشاره به اهمیت موفقیت دستیاران بیمارستان شریعتی در کسب علم تجربه، تلاش استادان و کارکنان بیمارستان شریعتی را کمک به دستیاران برای رسیدن به موفقیت و تخصص لازم دانست و گفت: همیشه از استاد دواچی یاد می‌کنم که جمله‌ای به من گفتند که سرلوحه کار خودم و دستیارانم قرار دادم‌ایشان گفتند که یک دستیار باید از استادش بهتر باشد و اگر این اتفاق نیفتد علم متوقف می‌شود.
رئیس بیمارستان شریعتی با اشاره به پیشرفت روز افزون علم و تغییر سریع کتب مرجع گفت: این تغییرات به دست شما انجام می‌شود. اگرکتاب‌های الان و چهارسال پیش شما متفاوت است این هارا شما انجام داده‌اید، لذا دوران دستیاری فرصت بسیار خوبی است.
دکتر جمشیدی با تأکید بر یادگیری علم و اخلاق با هم افزود: بیمارستان شریعتی یک بیمارستان مرجع است و بیماران از تمام کشور به این جا مراجعه می‌کنند لذا لازم است ارتباط را یاد بگیریم، علم را در کنار اخلاق بیاموزیم و رفتار با بیمار را تمرین کنیم.
در ادامه‌ی این مراسم دکترشیرانی ضمن تبریک ورود دستیاران هدف از این دوره را آشنایی با مبانی اولیه دانست و موارد آموزشی را از جمله ملزومات اعتبار بخشی بیمارستان‌ها ذکر کرد. دکتر شیرانی همچنین افزود: مواردی از جمله برنامه واکسیناسیون، احتیاطات استاندارد، پروتکل‌های آنتی بیوتیک درمانی و اعمال جراحی و قوانین کتابخانه و ملزومات اوردر‌نویسی راهنمای پوشش حرفه‌ای و راهنمای مشاوره‌ها و گواهی فوت در سی دی تحویل دستیاران شده که لازم است به دقت مطالعه شود.
دکتر شیرانی همچنین دوره‌ی کارگاهی احیا و مراقبت راه هوایی را از برنامه‌های بعدی این دوره دانست و در پایان ابراز‌امیدواری کرد: ما برای ارتقا‌ی شما تلاش می‌کنیم و‌امیدوارم با همدلی این دوره با خاطرات خوبی شود.
در ادامه این کارگاه دکتر احسان شمسی گوشکی متخصص اخلاق پزشکی، دکتر‌امیرعلی سهراب پورفوق تخصص گوارش و کبد درباره ارتباط با بیمار، دکتر علیرضا میر شریفی متخصص جراحی درباره فضای مجازی و HIS و دکتر سعید پورحسن  متخصص داخلی درباره‌ی رزیدنت معلم صحبت کردند.
 
  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی
  • کد خبر : 198778
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *