محتوای خبری معاونت دانشجویی

گرامیداشت معاون فرهنگی و دانشجویی به مناسبت سالروز تشکل ها، مشارکت ها و روز جهانی چپ دست ها

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در پیامی هفته مشارکت اجتماعی، روز تشکل ها و سالروز چپ دست ها را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این متن آمده است:
روز 22 مرداد ماه توسط شورای فرهنگ عمومی و شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان «روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی» نام گذاری شده است، که یکی از مهمترین شاخصه های پیشرفت و توسعه جوامع، حضور مردم در قالب تشکل های مردمی است، که نشان دهنده جاری بودن یک نظام مردم سالار است.
تشکلها و مشارکت های مردم تشکیل دهنده و تقویت کننده سرمایه اجتماعی هستند که از ارزشمندترین نیازها و ضرورت های هر کشور است؛ زیرا سرمایه اجتماعی باعث انسجام ملی، همدلی و همکاری بین مردم می شود و همه مردم و مسئولین مکلفند در تقویت و گسترش آن تلاش و کوشش کنند.
اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و 22 مرداد را به دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران که در عرصه مشارکت اجتماعی دل در گرو تقویت همبستگی ملی و اعتلای ایران اسلامی دارند، تبریک عرض کرده و امیدوارم بتوانیم در سالی که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش است، با همراهی و همفکری بیشتر مسئولیت مان را در قبال امروز و فردای جامعه محقق سازیم.
در انتها روز جهانی چپ دست ها که قلم شان به قلبشان نزدیکتر است و درصد محدودی از جامعه ما را تشکیل می دهند گرامی میدارم.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *