محتوای خبری معاونت دانشجویی

  • تاریخ انتشار : 1399/12/16 - 10:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 564
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت با کاشت نهال در کوی دانشگاه برگزار شد

مسئولان معاونت دانشجویی فرهنگی و دانشگاه با همکاری کانون دانشجویی محیط زیست آسمان آبی و به مناسبت روز درختکاری، تعداد 70 اصله نهال را در محوطه کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران غرس کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، مراسم روز درختکاری با حضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر حمیدرضا باریکانی مشاور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، به همراه جمعی از مدیران و مسئولان معاونت و با همکاری اعضای کانون دانشجویی آسمان آبی و سایر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت و با شعار «درختی به یاد شهید سلامت» روز چهارشنبه 13 اسفند 99 در محوطه کوی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر فاطمه خوشنوا مدیر امور هنری و فوق برنامه، با بیان اهمیت روز درختکاری، گفت: مراسم امسال با همکاری کانون دانشجویی آسمان آبی و به یاد شهدای سلامت مدافع سلامت برگزار شده است.
وی افزود: همانگونه که شهدای مدافع سلامت از هر آنچه که داشتند ایثار کردند تا به انسان های بیمار، جان ببخشند و زندگی تازه ای به آن ها بدهند، درختان نیز به انسان ها جان بخشیده و به حیات آن ها کمک می کنند.
سپس دبیر کانون آسمان آبی متنی در وصف روز درختکاری و شهدای مدافع سلامت قرائت کرد.
در ادامه، دکتر پورغریب ضمن قدردانی از حضور مدیران و دانشجویان کانون محیط زیست آسمان آبی، به اهمیت فعالیت های دانشجویی اشاره کرد.
وی با تأکید بر اینکه دانشگاه با دانشجویانش زنده است، همانگونه که طبیعت به درختان زنده است، گفت: از اینکه کانون آسمان آبی و سایر دانشجویان دانشگاه، در حیطه های مختلف همواره پیشرو هستند و در فعالیت های فرهنگی همکاری می کنند، خوشحالم و پیشنهاد می دهم با توجه به اهمیت فعالیت های حفاظت از محیط زیست، اعضای کانون طرح هایی برای تفکیک زباله های خشک و تر در خوابگاه ها ارائه دهند و با پشتیبانی معاونت به اجرا درآورند.
توضیح اینکه، در این مراسم تعداد 70 اصله نهال در محوطه های مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه کاشته شد.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 171166
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *