محتوای خبری معاونت دانشجویی

گفت و گو با دارنده مدال طلای نخستین جشنواره مجازی ورزش‌های همگانی وزارت بهداشت

آریا شریعتی راد دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اولین دوره جشنواره مجازی ورزش های همگانی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، مدال طلای مسابقات روپایی را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، آریا شریعتی راد دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه در نخستین دوره از جشنواره ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، با رکورد 118 روپایی در مدت زمان 30 ثانیه، توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند. به همین دلیل ضمن تبریک به این دانشجوی ورزشکار، مصاحبه‌ای با وی انجام داده ایم که در ادامه می‌خوانید.

لطفاً خودتان را برای مخاطبان معرفی کنید.
باسلام، آریا شریعتی راد هستم دانشجوی ورودی سال 1397 رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران.

چگونه شد که به ورزش فوتسال علاقه مند شدید؟ در خصوص سابقه فعالیت در این ورزش هم، توضیح دهید.
من از ۵ سالگی فوتبال بازی کردن را شروع کردم و از همان ابتدا تا الان با توپ سروکار داشتم. آشنایی من با مهارت روپایی به سال ها پیش برمی گردد، که البته در این مدتی که دانشجوی دانشگاه هستم، توانسته ام رشد ورزشی چشمگیری داشته باشم.

تعدادی از افتخارات دوران ورزشی خودتان را عنوان کنید.
از افتخارات تیمی می توانم به نایب قهرمانی در مسابقات فوتسال دانشگاه های علوم‌پزشکی کشور، قهرمانی در لیگ فوتسال دانشگاه علوم پزشکی تهران در معیت تیم پزشکی و قهرمانی در مسابقات فوتسال جام رمضان دانشگاه اشاره کنم. از افتخارات فردی هم‌می توانم به آقای گلی در ۲ دوره لیگ فوتسال دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کنم. همچنین در مسابقات کشوری فوتسال دانشگاه های علوم پزشکی کشور با اختلاف یک گل کمتر، در جدول گل زنان مقام دوم را بدست آوردم.

آیا پیش از این سابقه شرکت در مسابقات به شکل آنلاین و مجازی را داشتید؟
خیر، این اولین تجربه من در شرکت در هر نوع مسابقات مجازی بود.

با توجه به شرایط حاضر، نظرتان درباره برگزاری مجازی مسابقات چیست؟
شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها هم فرصت هایی را برای من فراهم‌ کرد و هم بعضی از فرصت ها را از من گرفت. بعنوان مثال تعطیلی دانشگاه باعث شد که بتوانم در خصوص برخی از مهارت هایم بیشتر کار کنم، اما از طرفی فرصت حضور در دانشگاه و سالن های ورزشی و خیلی کارهای دیگر را هم گرفت. ولی به هرحال شرکت در این مسابقات برایمان تجربه جدید و جالبی بود. بطورقطع نمی‌توان آن را جایگزین مسابقات اصلی دانست اما با توجه به شرایط، شاید تنها روش برگزاری همین باشد.

حرف آخر؟
از مسئولان دانشگاه انتظار داریم که حمایتشان از جامعه ورزشکار دانشگاه بیشتر از قبل کنند و بسترهای مناسب تری را برای رشد ورزش دانشگاه فراهم‌ کنند.
باتشکر از وقتی که در اختیار ما گذاشتید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *