بازدید نوروزی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان های تابعه خدمت دهنده کرونا

بازدید جانشین رئیس دانشگاه با همراهی معاون درمان و مدیر روابط عمومی در اولین روز سال نو از بیمارستان های شریعتی، امیراعلم، سینا و امام خمینی(ره)

دکتر همایون امینی در بازدید نوروزی از مراکز درمانی خدمت دهنده کرونای دانشگاه گفت: قطعا هیچ چیزی به خوبی عملکرد فوق العاده حوزه سلامت کشور در یکماه اخیر نمی توانست اعتبار جامعه پزشکی و پرستاری را احیا کند.

دکتر همایون امینی جانشین و مشاور رئیس دانشگاه، جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ در نخستین ساعات پس از تحویل سال نو با همراهی دکتر مهدی رضایی معاون درمان و دکتر علیرضا پارساپور مدیر روابط عمومی دانشگاه با حضور در بخش‌های مربوط به کرونا در بیمارستان‌های شریعتی، امیراعلم، سینا و امام خمینی (ره) به تیم مدیریتی و درمانی و تمامی کارکنان بیمارستان‌ها عید را تبریک و با قدردانی از زحماتشان طی یک ماه اخیر برای خدمت دهی به بیماران مبتلا به کرونا به ایشان خداقوت گفت.
وی در نشستی که در ادامه این بازدیدها با مسئولان بیمارستان سینا داشت، با اشاره به کسالت رئیس دانشگاه افزود: دکتر کریمی به رغم بیماری در این روزها مدام پیگیر وضعیت بیمارستان ها، احوال کارکنان و سیر خدمت دهی بیماران هستند.
  جانشین رئیس دانشگاه در خصوص عملکرد بیمارستان‌های تابعه در بحران کرونا گفت: ابتدا به دلیل ناشناخته بودن ابعاد این بحران قرار نبود بیمارستان‌های جنرال به آن ورود کنند، ولی به تدریج با توجه به فراگیری ویروس و بار مراجعه بیماران، بیمارستان‌های جنرال دانشگاه وارد چرخه خدمتی کرونا شدند و اگرچه در ابتدا با ظرفیت‌های محدود ولی رفته رفته با ظرفیت سازی‌های صورت گرفته برای پاسخگوی به نیاز تعداد بیشتری از مراجعین مهیا و روزانه برنامه ریزی می‌شوند. در این مسیر همراهی و حضور فعال مسئولان بیمارستان‌ها در کنار تیم درمانی و سایر کارکنان در خط مقدم خدمت دهی سبب ساز اقدامات ارزشمندی در سطح دانشگاه و کشور در این مدت کم شده است. البته توانمندی بیمارستان‌ها متفاوت است به ویژه از نظر تعداد اعضای هیئت علمی ولی با اینهمه آنچه با اطمینان می‌گویم این است که مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان در تمامی ۶ بیمارستان خدمت دهنده کرونای دانشگاه (مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، شریعتی، سینا، امیراعلم، ضیاییان و بهارلو) از حداکثر  توان خود در راه خدمت رسانی به بیماران کرونا استفاده کرده‌اندو از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اندکه برای ما بسیار ارزشمند است. قطعا هیچ چیزی به خوبی عملکرد فوق العاده حوزه سلامت کشور در یکماه اخیر نمی‌توانست اعتبار جامعه پزشکی و پرستاری را احیا کند. مردم هم قدردان تلاش‌های دلسوزانه حوزه بهداشت و درمان کشور هستند.
دکتر امینی از مدیران بیمارستان‌های سانتر کرونا خواست  تا با توجه به وضعیت روند کاهشی آمار مراجعین به بخش‌های کرونا در این یکی دوهفته تعطیلات نوروزی، به گونه‌ایبرنامه ریزی کنند تا تیم‌های درمانی کمی استراحت کنند و افزود:   پیش بینی می‌شود بار مراجعات کرونا در پایان تعطیلات نوروزی یعنی هفته سوم و چهارم فروردین مجددا افزایش یابد. و تیم‌های درمانی مراکز سانتر کرونا باید بتواند قوای خود را برای خدمت دهی به بیماران تقویت کنند.
توضیح این که، در این بازدیدها روسا، مدیران، مترون‌ها و مسئولان بخش‌های کرونا بازدیدکنندگان را همراهی و همچنین گزارشی از وضعیت خدمت دهی بیمارستان، کارکنان و بیماران مبتلا به کرونا را ارائه کردند.

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *