بازدید مجازی معاون درمان دانشگاه از نمایشگاه و نشست‌ها تجاری اختصاصی

دکتر علامه هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولیدات داخلی، برقراری ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و بیمارستان‌ها دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه از نمایشگاه و نشست‌ها تجاری اختصاصی مجازی که به همت این معاونت به مدت ۱۰ روز در حال برگزاری است، یکشنبه 24 اسفند 99 بازدید کرد.

در این بازدید مدیران و نمایندگان 10 شرکت در حوزه‌های مختلف تجهیزات لاپاراسکوپی، جراحی، برانکارد، پایه سرم؛ مواد ضدعفونی، کیت‌های آزمایشگاهی و تجهیزات رادیولوژی به معرفی محصولات، نوآوری‌ها، ویژگی‌های برجسته، مدل برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، چالش‌های پیش رو و انتظارات خود پرداختند.

دکتر علامه در خصوص هدف از این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی، برقراری ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و بیمارستان‌ها و بازار مصرف محصولات آن‌ها باقیمت مناسب‌تر و کیفیت بهتر است و درنهایت بیمار و مردم خدمات مناسب‌تری دریافت کنند. در پایان این نمایشگاه گزارش کاملی از وضعیت محصولات شرکت‌ها و مجوزهای آن‌ها برای بیمارستان‌های دانشگاه ارسال خواهد شد که برحسب نیاز با شرکت مربوطه ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: برای آینده این نمایشگاه به دنبال گسترش و حضور شرکت‌های بیشتر و مراکز درمانی، درمانگاه‌ها و حتی بخش خصوصی هستیم تا امکان تبادل و برقراری ارتباط بیشتری فراهم شود. در حال حاضر نیز شرکت‌های خوبی در این نمایشگاه شرکت داشتند.

 

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *