بازدید نوروزی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه از بیمارستان های شریعتی و مرکز قلب تهران

دکتر رضایی عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به دلیل اینکه بیمارستان های خصوصی در این روزها کمتر در مدار فعالیت هستند، بار خدمت رسانی بیشتر بر دوش بیمارستان های دولتی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سید احمد رضایی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به همراه دکتر عباس مزینانی، مدیر گروه واحد سلامت روان معاونت بهداشت(پزشک مقیم ستاد هدایت) روز یکشنبه هفتم فروردین 1401 از بیمارستان های شریعتی و مرکز قلب تهران بازدید کردند.

دکتر رضایی در رابطه با فعالیت بیمارستان ها در ایام نوروز گفت: در این ایام فعالیت مراکز خصوصی، کاهش و در نتیجه عملکرد مراکز دولتی، بر حسب فعالیت خود افزایش خواهد یافت. به دلیل اینکه بیمارستان های خصوصی در این روز ها کمتر در مدار فعالیت هستند، بار خدمت رسانی بیشتر بر دوش بیمارستان های دولتی خواهد بود و این بیمارستان ها از نخستین روزهای عید باید حجم عظیمی از بیماران را پوشش دهند. خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که هرساله انجام می شود، کادر درمان بیمارستان های دانشگاه آمادگی پذیرش بیماران را بویژه در این روزها خواهند داشت.

وی ادامه داد: آنچه که در بازدیدها مشخص می شود این است که سطح کیفیت خدمات ارائه شده در این ایام بسیار خوب و قابل قبول است. با توجه به آنچه که مشاهده می شود مردم هم از عملکرد این بیمارستان ها رضایتمند هستند. در بحث درمان و اپیدمی کرونا در پیک های گذشته بیمارستان های دانشگاه سربلند واقع شدند و هرچه جلوتر رفتیم، تجربه بیشتر و سطح خدمات بهتر شدند. همه ما خوشحالیم که در پیشگاه خداوند متعال و مردم سرافراز شدیم .

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه هدف از این بازدیدها را عرض تبریک سال نو و خداقوت به پرسنل کادر درمان دانست و گفت: از دیگر اهداف این بازدید ها این است که اگر کم و کاستی در بیمارستان ها هست، بتوانیم به کمک هم این مشکلات را برطرف کنیم.

دکتر رضایی افزود: آرزوی قلبی من این است که بتوانیم انقدر سطح آگاهی جامعه را افزایش دهیم و مردم را از ریسک فاکتورها مطلع کنیم تا کمتر دچار بیماری شوند و بتوانیم خدماتی شایسته به مردم ارائه دهیم.

دکتر مزینانی گفت: به دلیل حضور پزشکان متخصص در بسیاری از ساعات روز در بیمارستان های شریعتی و مرکز قلب، بیماران با آسودگی خاطر بیشتر به این مراکز مراجعه می کنند. در بیمارستان مرکز قلب در بخش اورژانس تراکم بیشتری از بیماران وجود داشت که با همیاری همکاران، بسیاری از کارها در حال انجام بود و به مشکلات بیماران رسیدگی کامل می شد.

فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *