برگزاری اولین جلسه بازبینی فرآیند پذیرش بیماران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) در معاونت درمان

اولین جلسه بازبینی فرآیند پذیرش بیماران در بیمارستانها با هدف ارتقای این فرآیند در مراکز بیمارستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، اولین جلسه بازبینی فرآیند پذیرش بیماران در بیمارستانها با هدف ارتقای این فرآیند در مراکز بیمارستانی با حضور دکتر محبوبه میرزایی رئیس اداره فناوری اطلاعات سلامت معاونت درمان، نمایندگان مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) از حوزه های پذیرش بستری و درمانگاهها و کارشناسان مرتبط ستادی در حوزه درمان دانشگاه در روز چهارشنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این جلسه ضمن بازبینی فرآیند پذیرش بیماران در درمانگاهها و بخشهای بستری، مواردی که منجر به وقفه در روال پذیرش و طولانی شدن زمان آن و در نتیجه نارضایتی بیماران و مراجعین میشوند، مورد بررسی قرار گرفت.

هدف اصلی این جلسات،  بهینه سازی فرآیندهای جاری پذیرش بیمار در بخشهای بیمارستانی، حذف اقدامات غیرضروری و دوباره کاری ها، کوتاه نمودن مسیر گردش بیمار در بیمارستان جهت اخذ پذیرش، کاهش سردرگمی بیماران و افزایش رضایتمندی مراجعین است.

در این جلسه  بر لزوم تمرکز ویژه بر فرآیند پذیرش بیماران در بیمارستانها، تعریف برنامه های بهبود در مراکز محیطی به منظور کنترل این فرایند، شناسایی عوامل نوسان در روال پذیرش بیماران و طراحی مداخلات موًثر در به حداقل رسانی یا حذف علل مربوط تاکید شد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *