برگزاری جلسه مدیران پرستاری بیمارستان‌های تابعه با حضور معاون درمان دانشگاه

دکتر سید فرشاد علامه با حضور در جلسه مدیران پرستاری از زحمات دلسوزانه دکتر شکوه ورعی مدیر سابق پرستاری دانشگاه با اهدا لوح سپاسی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، این جلسه، چهارشنبه 11 تیر 1399 با حضور دکتر سید فرشاد علامه، دکتر علی گنجعلیخان مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان ها، معاون درمان دانشگاه، مدیران فعلی و پیشین پرستاری دانشگاه، مترون های بیمارستان‌های دولتی تحت پوشش و کارشناسان مدیریت امور پرستاری در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد.
دکتر علامه هدف از این نشست را قدردانی از زحمات دلسوزانه دکتر شکوه ورعی مدیر سابق پرستاری دانشگاه در دوران مسئولیتش خواند و گفت: متأسفانه به دلیل شرایط بحران این مراسم با تأخیر برگزار شد و این در حالی است که هنوز هم به‌شدت درگیر کرونا هستیم و همچنان شاهد روند افزایشی بیماران کرونا هستیم. به همه شما عزیزان خدا قوت می‌گویم. امیدوارم این بار نیز خدا به خیر کند تا بتوانیم موج دوم بیماری کووید 19 را نیز با حمایت دولت، همراهی مردم و تلاش کادر درمانی پشت سر بگذاریم.
دکتر ورعی نیز در ادامه ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه، معاونان فعلی و سابق درمان، مدیران پرستاری بیمارستان‌های تابعه و کارشناسان مدیریت امور پرستاری دانشگاه به اقداماتی که طی مدت مسئولیتش در این حوزه و بحران کرونا در مجموعه مدیریت پرستاری انجام شد اشاره کرد و گفت: تمام این کارها تنها با همراهی همه دوستان و عشق میان کادر پرستاری دانشگاه قابل انجام بود و من از همه عزیزانی که در تحقق اهداف دانشگاه در حوزه مدیریت پرستاری، مرا یاری کردند سپاسگزارم.
سیمین رنجبران مدیر پرستاری دانشگاه هم در این جلسه با اشاره به موج دوم بحران کرونا در خصوص برنامه‌های مدیریت پرستاری در ادامه مدیریت بحران کرونا، کمبود نیروی انسانی و چگونگی استفاده از نیروهای داوطلب توضیحاتی داد.
توضیح این که در پایان این مراسم از هر یک از مدیران پرستاری بیمارستان‌های دولتی که در سال 1398 در این حوزه تلاش کردند با اهدای لوح سپاسی قدردانی شد.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *