برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین بهبود کیفیت بیمارستان های دانشگاه
مسائل مربوط به بهبود کیفیت بیمارستان ها در معاونت درمان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، گروه ارتقاء کیفیت معاونت درمان دانشگاه همزمان با سالروز ملی کیفیت دوشنبه 18 آبان 94 جلسهای را با حضور مسئولین بهبود کیفیت بیمارستانهای دولتی و خصوصی تحت پوشش در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار کرد.
در ابتدا عباسآبادی رئیس گروه ارتقاء کیفیت معاونت درمان ضمن تبریک به مناسبت روز ملی کیفیت و تقدیر از تلاش حاضرین در راستای ارتقاء کیفیت بیمارستانهای تابعه ارزیابی اعتباربخشی در دوره دوم را موردبررسی قرارداد و مهمترین مشکلات در ارزیابی بیمارستانها را در محورهای برنامه استراتژیک، خطمشی و روش اجرایی، شاخصها و مستندات پرونده بیمار اعلام کرد.
وی همچنین در خصوص مراحل استقرار سیستم اعتباربخشی شامل تدوین خطمشیها و روشهای اجرایی، تدوین فرآیندهای کاری، تدوین فرم جمعآوری اطلاعات، برنامه بهبود کیفیت و ممیزی توضیحاتی داد.
رجبی کارشناس بهبود کیفیت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص نرمافزار اعتباربخشی که به دلیل ادغام سه بیمارستان امام خمینی (ره)، حضرت ولیعصر (عج) و انستیتوکانسر تهیهشده وبرتری های آن مثل کاهش هزینهها، نظارت بر عملکرد بیمارستان، دسترسی افراد به مستندات موردنیاز، پایش شاخصها، تسهیل جریان ارتباطات بین کاربران و ارزیابان اعتباربخشی و پیگیری و پایش برنامهها صحبت کرد.
صالحی مسئول بهبود کیفیت بیمارستان ضیائیان در مورد مهمترین مسائل بهبود کیفیت در بیمارستان ازجمله ممیزی و اثربخشی، برنامهریزی و شاخصها، خطمشیها و فرآیندها، ایمنی بیمار، مشارکت بیمار و جامعه و افزایش رضایتمندی به ارائه مطلب پرداخت.
نجفی مسئول بهبود کیفیت بیمارستان آرش در بحث معرفی و کارمند نمونه باهدف افزایش رضایت کارکنان و بیماران به تجربیات بیمارستان خود اشاره کرد.
در پایان مسعودیان مسئول بهبود کیفیت بیمارستان امیراعلم در خصوص کاهش مدتزمان انتظار بیمار جهت بستری در بخش صحبت کرد./ق
عکس و خبر: باهو
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، گروه ارتقاء کیفیت معاونت درمان دانشگاه همزمان با سالروز ملی کیفیت دوشنبه 18 آبان 94 جلسهای را با حضور مسئولین بهبود کیفیت بیمارستانهای دولتی و خصوصی تحت پوشش در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار کرد.
در ابتدا عباسآبادی رئیس گروه ارتقاء کیفیت معاونت درمان ضمن تبریک به مناسبت روز ملی کیفیت و تقدیر از تلاش حاضرین در راستای ارتقاء کیفیت بیمارستانهای تابعه ارزیابی اعتباربخشی در دوره دوم را موردبررسی قرارداد و مهمترین مشکلات در ارزیابی بیمارستانها را در محورهای برنامه استراتژیک، خطمشی و روش اجرایی، شاخصها و مستندات پرونده بیمار اعلام کرد.
وی همچنین در خصوص مراحل استقرار سیستم اعتباربخشی شامل تدوین خطمشیها و روشهای اجرایی، تدوین فرآیندهای کاری، تدوین فرم جمعآوری اطلاعات، برنامه بهبود کیفیت و ممیزی توضیحاتی داد.
رجبی کارشناس بهبود کیفیت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص نرمافزار اعتباربخشی که به دلیل ادغام سه بیمارستان امام خمینی (ره)، حضرت ولیعصر (عج) و انستیتوکانسر تهیهشده وبرتری های آن مثل کاهش هزینهها، نظارت بر عملکرد بیمارستان، دسترسی افراد به مستندات موردنیاز، پایش شاخصها، تسهیل جریان ارتباطات بین کاربران و ارزیابان اعتباربخشی و پیگیری و پایش برنامهها صحبت کرد.
صالحی مسئول بهبود کیفیت بیمارستان ضیائیان در مورد مهمترین مسائل بهبود کیفیت در بیمارستان ازجمله ممیزی و اثربخشی، برنامهریزی و شاخصها، خطمشیها و فرآیندها، ایمنی بیمار، مشارکت بیمار و جامعه و افزایش رضایتمندی به ارائه مطلب پرداخت.
نجفی مسئول بهبود کیفیت بیمارستان آرش در بحث معرفی و کارمند نمونه باهدف افزایش رضایت کارکنان و بیماران به تجربیات بیمارستان خود اشاره کرد.
در پایان مسعودیان مسئول بهبود کیفیت بیمارستان امیراعلم در خصوص کاهش مدتزمان انتظار بیمار جهت بستری در بخش صحبت کرد./ق
عکس و خبر: باهو
ارسال به دوستان