برگزاری جلسه کمیته فرعی تغذیه بالینی دانشگاه در معاونت درمان

جلسه کمیته فرعی تغذیه بالینی دانشگاه با حضور اعضای هیئت علمی دانشکده تغذیه در معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، واحد تغذیه بالینی معاونت درمان در راستای اجرای مصوبات کمیته تغذیه بالینی دانشگاه، کمیته فرعی مرتبط را با حضور دکتر علی گنجعلی خان حاکمی مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان، شیما هادوی مسئول تغذیه بالینی معاونت درمان و اعضاء هیئت علمی تغذیه بالینی دانشکده تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه مستقر در بیمارستان ها، مسئولین تغذیه بالینی و مدیریت خدمات غذایی بیمارستان های امام خمینی(ره)، شریعتی، سینا، ضیاییان، امیراعلم ، رازی و مرکز قلب شنبه 13 شهریور 1400 برگزار کرد.

در ابتدا دکتر گنجعلی خان ضمن تشکر از تلاش های گروه تغذیه توقعات معاونت درمان از گروه های آموزشی مستقر در بیمارستان در برگزاری جلسات آموزشی و شرکت در راندهای بیماران بیان کرد و گفت: زحمات و تلاش های همه ما زمانی به ثمر می نشیند که آن را بر بالین بیمار برسانیم. درحال حاضر مسیری طراحی شده است، گروهی تشکیل شده، پروتکل ها با کمک همکاران در بیمارستان ها و دانشکده تدوین شده و امدواریم در ادامه مسیر به خوی پیش برویم. در حال حاضر در ابتدای راه هستیم. جلسات منظم درراستای اهداف کمیته تغذیه بالینی برگزار خواهد شد تا بتوانیم اتصال خدمات تغذیه بالین در بیمارستان ها را برقرار کنیم.

سپس هادوی به ارائه گزارش سه ماهه اول سال در زمینه تعداد مشاوره تغذیه بیمارستان های مهمان پرداخت و بخشی از عملکردهای معاونت درمان را در زمینه اجرای مصوبات کمیته تغذیه بالینی بیان کرد.

همچنین دکتر غلامرضا محمدی فارسانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های گروه آموزشی تغذیه در بیمارستان شریعتی پیشنهاداتی در خصوص اصلاح دستورالعمل تغذیه بالینی ارائه کرد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *