برگزاری جلسه کمیته یکپارچه‌سازی پکس در بیمارستان‌های تحت پوشش در معاونت درمان

جلسه کمیته یکپارچه‌سازی پکس در بیمارستان‌های تحت پوشش در معاونت درمان با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران  معاونت درمان، کمیته یکپارچه‌سازی پکس در بیمارستان‌های تحت پوشش با حضور دکتر سید احمدرضایی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، دکتر شیوا خوشنویس معاون مدیریت نظارت و اعتباربخشی، دکتر علیرضا حاجی قاسمی مدیر مرکز قلب تهران، سید عرفان ترکش مشاور معاون درمان، زهرا زرین‌آبادی کارشناس نظارت بر امور پرتوها و مسئولان و سوپروایزران تصویربرداری و پکس بیمارستان‌های دانشگاه دوشنبه 24 آبان 1400 برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر خوشنویس ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه، هدف جلسه را بررسی فرایند و چالش‌ها و راهکار یکپارچه‌سازی سامانه پکس در دانشگاه و برقراری ارتباط بین بیمارستانی و همچنین برقراری ارتباط بین سامانه پکس و HIS با حفظ امنیت اطلاعات موجود در سیستم پکس دانست.

دکتر حاج قاسمی گفت: پیشنهاد می‌کنم به بیمارستان‌ها اجازه داده شود از پکس های مختلف امکان استفاده داشته باشند اما استانداردهای موردنیاز برای سامانه پکس از طرف IT تعریف‌شده تا امکان اتصال آن فراهم شود. به‌این‌ترتیب ضمن ایجاد رقابت بین شرکت‌ها، سرمایه‌ای که هر بیمارستان برای راه‌اندازی پکس موجود هزینه کرده است به هدر نرود.

ایجاد دبیرخانه و پیگیری مشکلات در فضای مجازی، مکاتبه و دریافت نظرات بیمارستان‌ها و بررسی چالش‌های آن‌ها، جمع‌بندی نهایی از نیازها و برگزاری جلسه IT دانشگاه با شرکت مربوطه، برقراری اتصال بین پکس های بیمارستان‌ها و پیگیری یکسان‌سازی پکس های دانشگاه از مصوبات این جلسه بود.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *