تاکید دکتر گنجعلی خان بر ثبت خدمات در سیستم اطلاعات بیمارستانی

جلسه آموزش و بررسی چالش های نحوه اجرای تعرفه خدمات و مراقبت های پرستاری به صورت حضوری و آنلاین از بستر آموزشی تی لرنینگ برای مشارکت سایر دانشگاه های کشور ارائه شد و بیش از یکصد تن در این جلسه به صورت مجازی حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه آموزش و بررسی چالش های نحوه اجرای تعرفه خدمات و مراقبت های پرستاری با حضور دکتر علی گنجعلی خان، مدیر تعالی بالینی امور بیمارستان ها، سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه، فرانک ندرخانی، نماینده وزارت متبوع، دکتر مریم رادین منش، رئیس اداره اقتصاد درمان بیمه و تعرفه معاونت درمان، دکتر نیلوفر فرقانی، رییس رسیدگی به اسناد تامین اجتماعی استان تهران، کارشناسان اداره اقتصاد درمان بیمه و تعرفه معاونت درمان، نمایندگان مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، مدیران پرستاری، مسئولان فناوری اطلاعات و مسئولان درآمد مراکز تابعه تشکیل شد.
 دکتر گنجعلی خان بر ضرورت اجرای این دستورالعمل و ثبت خدمات در سیستم اطلاعات بیمارستان تاکید کرد. وی گفت: باید حق الزحمه گروه پرستاری براساس دستورالعمل یادشده از ابتدای سال 1401 پرداخت شود.
 سیمین رنجبران ضمن تاکید برضرورت اقدام همه شاغلین گروه های پرستاری بر دریافت کد نظام پرستاری برای امکان پرداخت حق الزحمه و ثبت خدمات در سیستم اطلاعات، اشاره و بر اولویت کیفیت و ایمنی بیمار در همه سطوح ارائه خدمات پرستاری تاکید کرد.
دکتر رادین منش مطالبی را مبنی بر دستورالعمل ابلاغی وزارت متبوع در خصوص نحوه محاسبه و رسیدگی به اسناد خدمات و مراقبت ها ارائه داد و سپس نحوه ثبت این خدمات و نحوه نقش آفرینی سرپرستاران و مسئولان شیفت در تایید خدمات تاکید کرد.
 فرانک ندرخانی ضمن شفاف سازی و ارائه توضیحات در خصوص ابهامات موجود، نحوه تعرفه گذاری و نحوه توزیع درآمد حاصله مطالبی ارائه و از ابلاغ دستورالعمل نحوه توزیع درآمد اختصاصی حاصل از این خدمات طی روزهای آینده خبر داد.
دکتر فرقانی بر ضرورت این خدمات در اسناد بیمه ای تاکید کرد و پرداخت این خدمات را از ضروریات دانست و گفت: با دریافت دستور پرداخت سهم سازمان پرداخت خواهد شد.
 این جلسه به صورت آنلاین از بستر آموزشی تی لرنینگ برای مشارکت سایر دانشگاه های کشور ارائه شد و بیش از یکصد تن در این جلسه بصورت مجازی حضور داشتند.
فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *