تاکید مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی معاونت درمان بر ضرورت بهره گیری از کلینیک مجازی به منظور توسعه خدمت ویزیت و تسهیل در ارائه خدمت به بیماران

جلسه هماهنگی در خصوص پیاده سازی کلینیک مجازی با حضور دکتر علی گنجعلیخان، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی در معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه هماهنگی در خصوص پیاده سازی کلینیک مجازی روز سه شنبه بیست و دوم شهریور 1401 با حضور دکتر علی گنجعلی خان، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی به همراه سایر اعضای تیم ستادی معاونت درمان، نمایندگان بیمارستان های دکتر شریعتی، سینا، امیراعلم، رازی، یاس، مرکز طبی کودکان، بهرامی، ضیاییان، بهارلو، معاونت غذا دارو و دانشکده طب ایرانی و هم چنین نمایندگان شرکت توسعه دهنده سامانه کلینیک مجازی در معاونت درمان برگزار شد.
در این جلسه، دکتر گنجعلی‌خان ضمن بیان ضرورت بهره گیری از کلینیک مجازی به منظور توسعه خدمت ویزیت و تسهیل در ارائه خدمت به بیماران، در خصوص ابعاد اجرایی این برنامه در سطح دانشگاه توضیحاتی را بیان کرد.
مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی دانشگاه همچنین در خصوص تعرفه خدمت ویزیت در کلینیک مجازی، قابلیت انجام ویزیت های آموزشی با حضور اساتید و فراگیران و امکان بهره گیری از این مزیت در زمینه توسعه گردشگری سلامت مطالبی را مطرح کرد.
در این نشست ویژگی های سامانه کلینیک مجازی و الزامات و زیرساخت‌های فنی مورد نیاز توسط نماینده شرکت توضیح داده شد و چالش‌های، مراکز بیمارستانی از لحاظ نحوه پرداخت، تعرفه خدمت ویزیت و مشکلات مربوط به زیرساخت فنی مورد نیاز، پهنای باند و قطعی های سیستم مطرح و پاسخ داده شد.
مقرر شد تیم های بیمارستانی تشکیل و زمانبندی حضور پزشکان در کلینیک مجازی تدوین و مشکات و چالش‌های اجرایی به کمیته ستادی گزارش شود.

فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *