جلسه برطرف کردن چالش های نحوه ثبت اطلاعات بیماران سکته حاد قلبی و مغزی

با توجه به اهمیت ثبت اطلاعات بیماران در سامانه های اطلاعاتی بیمارستانی و پرداخت های بیمه ای بر اساس این اطلاعات در سال آتی، نیاز به همکاری مشترک کادر درمان و مسئولان فناوری اطلاعات (IT) بسیار مشهود است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه ای در راستای بر طرف کردن چالش ­های نحوه ثبت اطلاعات بیماران سکته حاد قلبی و مغزی در سامانه سپاس با حضور دکتر هژبری، نماینده وزارت متبوع، سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه، معصومه صفر نیا، کارشناس پرستاری معاونت درمان، سارا اخوان، کارشناس اقتصاد درمان، مهندس خضری، کاشناس فناوری اطلاعات بیمارستان امام خمینی (ره) و مهندس محمدعلی سورکی، معاون پشتیبانی روز سه شنبه یازدهم مرداد ۱۴۰۱ در دفتر پرستاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تشکیل شد.
با توجه به اهمیت ثبت اطلاعات بیماران در سامانه های اطلاعاتی بیمارستانی و پرداخت­های بیمه ای بر اساس این اطلاعات در سال آتی، نیاز به همکاری مشترک کادر درمان و مسئولان فناوری اطلاعات (IT) بسیار مشهود است. بر این اساس تمامی کدهای تشخیصی و کدهای خدمات در اختیار واحدهای درآمد بیمارستانی است، بنابراین منشی های بخش ها باید آگاهی کامل داشته باشند و نظارت مستمر و پایش آن موجب بهبود کیفیت خدمات ۲۴۷ و ۷۲۴ در مراکز خواهد شد که یکی از راه کارها آموزش به افرادی است که ثبت ها را انجام می دهند.

فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *