دکتر علامه بر حضور نمایندگان معاونت درمان در همه بیمارستان ها برای ابلاغ پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز پرستار تاکید کرد

معاون درمان، مدیر پرستاری دانشگاه، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان‌ها و تیم همراه پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۹۹ در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) حضور پیداکردند و روز پرستار و میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها را به پرستاران این بیمارستان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان، سیمین رنجبران مدیر پرستاری دانشگاه، دکتر علی گنجعلی خان مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان‌ها و تیم همراه پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۹۹ در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) حضور پیداکرده و روز پرستار و میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها را به پرستاران این بیمارستان تبریک گفتند.
در این جلسه که با حضور دکتر سید علی دهقان معاون درمان مجتمع، محمود معصومی گودرزی معاون پشتیبانی، پرستو آریا ملو مترون بیمارستان و جمعی از مسئولان، پرستاران و سوپروایزران در سالن شورا برگزار شد، دکتر دهقان ضمن خوشامدگویی به دکتر علامه، سیمین رنجبران، دکتر گنجعلی خان و تیم همراه گفت: روز پرستار را به همه شما همکاران عزیز به‌عنوان یکی از اعضای اصلی هسته خدمت‌رسانی به بیماران دردمند، تبریک می‌گویم. برای بنده حضور در جمع شما دوستان از ۱۰ سال پیش به‌عنوان دستیار در این بیمارستان تا اکنون به‌عنوان عضو هیئت‌علمی افتخار است. در این مدت بسیاری از موارد را از شما یاد گرفتم و ارتباط خوبی را با گروه پرستاری دارم. همیشه به فراگیران و همکاران پزشک خود تأکید می‌کنم که یکی از ارکان بسیار مهم خدمت‌رسانی به بیماران ارتباط مثبتی بین پزشک و پرستار است.
وی افزود: پرستاران بار بسیار بزرگی را در مبحث مراقبت از بیمار بر عهده‌دارند. در ایام شیوع ویروس کرونا این امر نمود بیشتری پیدا کرد، در ۱۰ ماه گذشته با توجه به اینکه بنده نیز در امر کنترل عفونت و معاونت درمان درگیر کارهای اجرایی هستم، شاهد عشق و محبتی که پرستاران باوجود سختی‌های بسیار در اوج پیک‌ ها و فشار بیماری هستم که از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و این امر باعث شد در مراقبت از بیماران کووید 19 نیز مثل سایر موارد، بیمارستان موفق عمل کند.
دکتر علامه ضمن تبریک روز پرستار این جلسه را تقدیر نمادین از زحمات دلسوزانه پرستاران دانسته و وظیفه معاونت درمان دانشگاه را قدردانی از زحمات آن‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری جشن روز پرستار، معاونت درمان تصمیم گرفت با حضور در بیمارستان‌ها از زحمات پرستاران تقدیر کرده و این روز را به آن‌ها تبریک بگوید. مدیر پرستاری دانشگاه با تیم همراه در تک‌تک بیمارستان‌ها حضور پیداکرده و لوح‌های تقدیر و هدایای دکتر کریمی و همچنین لوح تقدیر معاونت درمان را به همکاران اهدا کرده و پیام تبریک رئیس دانشگاه و معاون درمان را به همه پرستاران ابلاغ کردند. در بیمارستان امام خمینی (ره) افتخاری بود که بنده به همراه این تیم حضورداشته باشم و این پیام را به همه همکاران پرستار منتقل کنیم. امیدواریم که این حرکت نمادین بتواند گوشه خیلی کوچکی از زحمات آن‌ها را جبران کند.
سیمین رنجبران نیز ضمن خسته نباشید خدا قوت و تبریک روز پرستار به مترون و پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: در این مدت تعامل بسیار نزدیکی با بیمارستان و دفتر پرستاری داشتیم و خوشبختانه با توجه به نسبت تعداد بیماران و مراجعه‌کنندگان در این بیمارستان مشکل خاصی وجود نداشت و این باعث افتخار و نشان دهنده تیم خوب درمان بیمارستان است. پرستاران  تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و دغدغه خانواده بیمار دغدغه آن‌هاست، من این را به چشم دیدم.
وی افزود: به‌غیراز خوبی و عشق در کارکنان درمانی بیمارستان چیز دیگری ندیدم. امسال هم با توجه به شرایط خاص و معذوریت در برگزاری جشن دکتر کریمی و دکتر علامه زحمت کشیدند و تعداد پرستاران نمونه را افزایش دادند.سهمیه پرستارنمونه افزایش‌یافته را با توجه به تعداد بیماران بستری کووید 19 در بیمارستان‌ها تقسیم کردیم تا مترون ها راحت‌تر بتوانند انتخاب کنند و در بیمارستان‌هایی که بیماران کووید بیشتری داشتند، پرستاران نمونه بیشتری انتخاب شدند. این لطف بزرگ رئیس دانشگاه، معاونت درمان و مدیریت درمان است که همواره با ما همراه هستند و جای تقدیر و تشکر دارد. معاون درمان و مدیر درمان دانشگاه نهایت سعی خود را می‌کنند تا کارکنان کادر اجرایی بیمارستان رضایت داشته باشند. انشاالله به‌زودی جشن برداشتن ماسک را در بیمارستان برگزار کنیم.
دکتر گنجعلی خان نیز ضمن تشکر از زحمات همکاران به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: دوران شیوع ویروس کرونا سخت بود و همکاران در این مدت انصافاً جهاد کردند و از جان خود گذشتند تا بتوانیم شرایط را مدیریت کرده و بگذرانیم که از زحمات بی‌دریغ همکاران تشکر می‌کنم.
آریا ملو ضمن تشکر از زحمات دکتر علامه و همکاران گفت: همکاران در معاونت درمان تمام مدت با ما همکاری کرده و شبانه‌روزی زحمت کشیدند. در بیمارستان رئیس مجتمع، مدیر پشتیبانی، معاونت درمان، مدیر درمان و سوپروایزرها، سرپرستاران بخش‌ها که بازیگران اصلی ما بودند، زحمات زیادی را متقبل شدند. در این دوران تنها بخش‌های کرونا درگیر نبودند بلکه تمام بخش‌ها از آن‌ها پشتیبانی کرده و کمک‌کردند.
مترون بیمارستان اظهار داشت: در این مدت جابه‌جایی‌های لحظه‌ای، بستن بخش‌ها و تبدیل‌آن‌ها به بخش‌های کرونا که شبانه‌روز در حال صورت گرفتن بود و همه این‌ها همکاری و همراهی همگان را می‌طلبید. همراهی مدیریت، مسئولین واحدهای مختلف لازم بود تا بتوانیم این بحران را مدیریت کنیم.
آریاملو از زحمات سیمین رنجبران که همراه بوده و باوجود مشکلات متعدد، درگیری بیماری خود و خانواده و شکستگی دست همه کارها را مدیریت کرد، تقدیر ویژه داشت.
در پایان لوح تقدیر به‌طور نمادین به یکی از پرستاران نمونه بیمارستان امام خمینی (ره) اهدا و عکس یادگاری گرفته شد.
 
 
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *