بازدید از بیمارستان جامع بانوان آرش

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه: سیاست حوزه معاونت درمان حمایت از بیمارستان ها در راستای ارتقای کیفیت خدمات آن ها است

تیم مدیران و کارشناسان معاونت درمان از بیمارستان جامع بانوان آرش با حضور رئیس و مسئولان بیمارستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، تیم نظارتی مدیران و کارشناسان این معاونت با حضور دکتر محمدرضا جعفری سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی، سیمین رنجبران مدیر امور پرستاری، دکتر شیوا خوشنویس معاون مدیریت نظارت و اعتباربخشی، مرجانه تقوی رئیس اداره نظارت و نظارت بستری و کارشناسان این معاونت شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ در بیمارستان آرش حاضر و با رئیس و مسئولان این بیمارستان جلسه‌ای برگزار شد.

در این جلسه دکتر جعفری گفت: حضور ما در بیمارستان برای عرض خسته نباشید و خدا قوت به همکاران بیمارستان در این شرایط شیوع ویروس کرونا و پیک پنجم و شلوغی اورژانس است. امروز بازدیدی از بخش‌های مختلف درمانی صورت خواهد گرفت و چک‌لیست‌های نظارتی تکمیل خواهد شد، سیاست حوزه معاونت درمان دانشگاه این هست که در راستای ارتقاء کیفیت خدمات، کنار بیمارستان‌ها و حامی آن‌ها باشد.

تعامل خوب تیم درمان و مدیریت بیمارستان 
دکتر لادن کاشانی رئیس بیمارستان آرش، ضمن ارائه آمار از وضعیت موجود بیمارستان گفت: هدف ما در بیمارستان ارائه بهترین خدمات و همچنین ارتقاء آن‌هاست. ما شنونده نکات و مواردی هستیم که معاونت درمان آن را به ما تذکر می‌دهد و برای رفع آن‌ها تلاش خواهیم کرد. حضور شما در این شرایط سخت‌کاری و شیوع ویروس کرونا برای ما و همکاران ما در بیمارستان آرش بسیار ارزشمند است.
وی افزود: بیمارستان در حوزه زنان و زایمان آموزشی است و در رشته‌های دیگر نیز همچون جراحی و اورولوژی هیئت‌علمی دارد. بیشترین آمار زایمان، سزارین و عمل IVF طبق آمار دانشگاه مربوط به این بیمارستان است. ما در شرق تهران هستیم و بیمارستان دیگری برای انجام اقدامات حمایتی و پوششی نداریم. در بسیاری از موارد نیز برای فیروزکوه، دماوند و. ریفرال محسوب می‌شویم.

وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا به دنبال ارتقاء گردشگری سلامت IPD بودیم که متأسفانه با شیوع این ویروس این موضوع متوقف شد. در حال حاضر تنها عمل‌های ضروری و اورژانس دایر بوده اما همچنان ضریب اشغال تخت بیمارستان بالا است. همکاری کادر درمان بسیار مناسب است و تیم درمان در کنار تیم مدیریتی تعامل بسیار خوبی دارند.

رضایتمندی بالا از بیمارستان، نتیجه تیم مدیریت خوب
 رنجبران گفت: هدف ما الگوبرداری از اقدامات خوب بیمارستان است که در سایر واحدها نیز گسترش پیدا کند. اگر ضعفی هم وجود داشته باشد ما در کنار شما هستیم تا آن را برطرف کنیم. رضایتمندی از بیمارستان آرش بالاست. این بیمارستان بالاترین ساعت اضافه‌کار کارکنان و کمترین شکایت را دارد که نشان‌دهنده وجود تیم مدیریتی خوب در بیمارستان است

دکتر معصومه نتاج معاون درمان بیمارستان آرش گفت: ضمن تشکر از معاونت درمان دانشگاه که باوجود دور بودن مسیر در بیمارستان حضور پیدا کردند. ما در منطقه جغرافیایی دور از دانشگاه هستیم که شرایط خاص و پراسترسی را ایجاد می‌کند. از اعتباربخشی قبلی تاکنون نواقص را برطرف کردیم تا بتوانیم رضایت همکاران را جلب کنیم.

تقوی نیز به توضیح فرآیند بازدیدها در دو روز در گروه‌های مختلف پرداخت.

دکتر جعفری و تیم همراه از اورژانس، درمانگاه تنفسی و ICU بیمارستان بازدید کردندکارشناسان حوزه معاونت درمان طی دو روز از این بیمارستان و واحدها و بخش‌های آن بازدید خواهند کرد.

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *