وبینار بررسی چالش های نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ویژه مطب های تحت پوشش

در وبینار بررسی چالش های نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ویژه مطب های تحت پوشش توضیحاتی در خصوص جلسات آموزشی برگزار شده و برخی مشکلات مربوط به قطعی برق و اینترنت و ... ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، در وبینار بررسی چالش های نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ویژه مطب های تحت پوشش که با حضور نمایندگان رسیدگی به اسناد سرپایی و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت، دکتر نوید مقدم، متخصص پزشکی ورزشی و مسئول IT مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، دکتر مریم رادین منش، رئیس اداره اقتصاد درمان، بیمه و تعرفه، مژگان داداشی، رئیس اداره نظارت بر درمان سرپایی، الهام حق شناس، کارشناس اقتصاد سلامت و پزشکان مطب های خصوصی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت مجازی روز دوشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد، دکتر رادین منش توضیحاتی در خصوص جلسات آموزشی برگزار شده و برخی مشکلات مربوط به قطعی برق و اینترنت ارائه کرد.

 دکتر مقدم نکاتی را در زمینه نحوه نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک، جستجو دارو، خدمات و آزمایش ها ارائه داد و در این نشست به سوالات همکاران در زمینه رسیدگی به اسناد، کسورات، نحوه پرداختی ها، امکان لیست کردن خدمات، دارو و آزمایش های پرمصرف، تاریخ موثر و آینده، احراز هویت بیماران و بیمه تکمیلی پاسخ داده شد.

فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *