• تاریخ انتشار : 1395/02/14 - 14:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 640
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پنجم ماه می مقارن با 15 اردیبهشت، روز جهانی ماما گرامی باد

به مناسبت فرارسیدن 15 اردیبهشت روز جهانی ماما از تمامی ماماهای شاغل در معاونت درمان دانشگاه تجلیل شد.

گالری عکس
دکتر عباسی مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه به همراهی باهو مسئول روابط عمومی از همکاران مامای معاونت درمان با اهداء تقدیرنامه و شاخه گل تجلیل کردند.
دکتر عباسی با حضور در واحد مامایی و سلامت مادر و نوزاد معاونت، فرارسیدن روز ماما را به همکاران خود تبریک گفت و سپس به دیدار سایر همکاران ماما که در بخش‌های مختلف معاونت فعال هستند رفت و از ایشان هم تقدیر و تشکر کرد.
وی همچنین از برگزاری مراسمی به‌منظور تجلیل از ماماهای برگزیده دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه 95 خبر داد و گفت: طبق سال‌های گذشته معاونت درمان دانشگاه متولی برگزاری این مراسم است. 
متن تقدیر مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه از همکاران ماما به شرح زیر است.
فرشته سبزپوش ایثارگر، نگاهبان جان مادران ایران‌زمین، عطیه‌ی الهی در دستان پرتوانت حیات را در کالبد نوزاد متجلی می‌سازد و ضربان قلب مهربانت ترنم آهنگ زیبایی است که نویدبخش مهر مادری است.
تأمین سلامت مادران که زیربنای توسعه پایدار کشور عزیزمان است مرهون همت بلند و تلاش‌های صادقانه افرادی است که با اهتمام خود در این راه می‌کوشند و حلقه ی مهم ارتباطی میان اعضای خانواده و گروه‌های درمان گر را با ارائه مراقبت‌های مامایی باکیفیت و تلاش در جهت بهبود مستمر آن ایجاد می‌نمایند.
روز جهانی ماما را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم باهم اندیشی و هم‌افزایی در مسیر افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات بتوانیم بیشتر از گذشته در راستای سلامت مادران و نوزادان گام‌های مؤثری برداریم.
دکتر نسرین عباسی
مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه

توضیح آن‌که پنجـم مـاه مـی مصـادف بـا ۱۵ اردیبهشـت، از سـوی سازمـان بهداشت جهانی و کنفدراسیون بین‌المللی مامایی به نام «روز جهانی ماما» نام‌گذاری شده است. برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ این روز به‌عنوان روز جهانی ماما پیشنهاد و سپس از سال ۱۹۹۲ به‌صورت رسمی، به افکار عمومی جهان، اعلام شد./ق
عکس و خبر: باهو

  • گروه خبری : معاونت درمان
  • کد خبر : 59995
نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *