پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه، در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه، در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.
متن پیام معاون درمان دانشگاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در هر جامعه‌ای کارگران؛ ستون‌های اقتصادی به حساب آمده و یکی از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار اجتماعی هستند، در حقیقت استقلال و توسعه اقتصادی هر کشوری وابسته به کار و کارگر است. کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آن ها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است.
فرهنگ کار وکارگر، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم(ص) در روند زندگی انسان ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با این عمل، به احْسن الوجه منزلتی شگرف به این قشر عزیز بخشیده اند. بدون شک کار و تلاش کارگران عزیز است که چرخ های توسعه و پیشرفت یک کشور را به حرکت در می آورد.
اینجانب بر خود لازم می دانم از کارگران متعهد و پرتلاش کشور به خصوص کارگران مومن و دلسوز دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیر و تشکر نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، فرارسیدن روز کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد و صنعت تبریک و تهنیت بگویم.
توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسئلت مینمایم.

دکتر سعید ناطقی
معاون درمان دانشگاه

فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *