محتوای خبری معاونت غذا و دارو

اجرای بهینه طرح دارورسان با همکاری پست

جلسه هماهنگی به منظور اجرای بهینه طرح دارورسان ویژه بیماران خاص ام اس با همکاری شرکت ملی پست برگزار شد.

اجرای بهینه طرح دارورسان با همکاری پست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت غذا و دارو، جلسه هماهنگی به منظور اجرای بهینه طرح دارورسان ویژه بیماران خاص‌ام اس با همکاری شرکت ملی پست، دکتر بیگلر معاون غذا و دارو، مدیران ارشد پست کشور، دکتر برادران دبیر طرح دارورسان، دکتر خلعتبری رئیس داروخانه ایثار، دکتر رضایی مدیر داروخانه سرپایی ۱۳ آبان، ۵ بهمن۱۴۰۱ در دفتر معاون غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر بیگلر هدف از اجرای این طرح را دسترسی آسان بیماران خاص‌ام اس به داروهای مصرفی و ارتقاء خدمات دارویی دانست.
دکتر احمدی معاون فنی بازرگانی شرکت ملی پست نیز در ادامه گفت: در خصوص بحث ارسال داروهای خاص، مسئله اقتصادی و استفاده از ابزارهای شرکت‌های دانش بنیان حائز اهمیت است.
وی در ادامه افزود: پست بعنوان یک ابزار ارتباطات فیزیکی در تمام دنیا شناخته شده است و چنانچه بهینه سازی نشود شبکه ارتباطی فیزیکی هزینه سنگینی را در بر میگیرد.
معاون غذا و دارو نیز تصریح کرد: برای طرح دارورسانی درب منزل، تمام هزینه‌ ها برعهده سازمان بیمه‌ سلامت است و در صورت گسترش طرح به سایر بیماران، ممکن است تصمیم گیری در سطح کلان انجام شود.
توضیح اینکه در پایان جلسه مقررشد تفاهم نامه‌ای بین شرکت پست و معاونت غذا و دارو به منظور اجرای بهینه طرح دارورسان بیماران خاص‌ ام اس منعقد شود.

 

پریسا کریمی
تهیه کننده:

پریسا کریمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *