محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر

استقرار غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و دارو دانشگاه در بازار سبزه‌میدان تهران

به مناسبت فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی غرفه 'اصیل بخریم' معاونت غذا و دارو دانشگاه باهدف ارتقای آگاهی عموم مردم در جهت سلامت جامعه در بازار سبزه‌میدان تهران برپا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی غرفه معاونت غذا و دارو تهران باهدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسب اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت‌محور اصیل و تقلبی (قاچاق) با نمایش آثار هنری هنرمندان کشور و پخش کلیپ، انیمیشن واینفو میشن با حضور دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو و کارشناسان معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی روز دوشنبه 15 بهمن ۹۷ در محل سبزه‌میدان (بازار بزرگ تهران) برپا شد.
کارشناسان حاضر در این غرفه مهندس اسدیان و دکتر نبوی، ضمن آموزش برچسب اصالت کالا به مراجعه‌کنندگان، شماره تلفن ثبت شکایات '۱۴۹۰'و شماره تلفن استعلام محصولات سلامت‌محور '۲۰۰۰۸۸۲۲' را در اختیار آن‌ها قراردادند تا چنانچه شکایت و استعلام در این زمینه‌دارند از آن شماره تلفن‌ها استفاده نمایند.
همچنین بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه نحوه کار با سامانه استعلام اصالت کالا را با استفاده از تبلت و تلفن همراه توسط کارشناس حاضر در این غرفه آموزش دیدند.
در این غرفه بروشورهایی با عنوان سلامت و ایمنی کالاهای سلامت‌محور وارداتی و نظام ردیابی و داخلی، ره‌گیری و کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت‌محور  'ttac 'بین بازدیدکنندگان توزیع شد.
توضیح اینکه اصحاب رسانه در این غرفه حضور پرسش‌های خود درزمینهٔ های مختلف حوزه سلامت با محوریت‌هایی همچون کمپین اصیل بخریم، کالاهای سلامت‌محور و قاچاق مطرح کردند که پاسخ‌های لازم از سوی کارشناسان داده شد.
این غرفه با همکاری صمیمانه هیئت‌امنا و شهرداری بازار تهران، معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی برپا شد.

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر