محتوای خبری معاونت غذا و دارو

استقرار غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه در دومین نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا

غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه با هدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسپ اصالت کالا و با محوریت تشخیص اقلام سلامت محور اصیل از تقلبی و قاچاق در دومین نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا برپا شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه با هدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسپ اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت محور اصیل از تقلبی و قاچاق و نمایش آثار هنری هنرمندان کشور در زمینه گرافیک، اینفومیشن و کاریکاتور روز سه شنبه 3 دی 98 در نمایشگاه فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته (ایران کازمتیکا) در محل هتل المپیک تهران برپا شد.
کارشناسان حاضر در این غرفه ضمن آموزش برچسب کنترل اصالت و سلامت کالا و نحوه برچسب خوانی به مراجعه کنندگان، شماره تلفن ثبت شکایات '1490' و شماره تلفن استعلام محصولات سلامت محور '20008822' را در اختیار آنها قرار دادند تا چنانچه شکایت و استعلام در این زمینه دارند از آن شماره تلفن ها استفاده کنند.
همچنین بروشور هایی با عنوان سلامت و ایمنی کالاهای سلامت محور وارداتی و نظام ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور  'ttac' بین بازدیدکنندگان توزیع شد.
توضیح اینکه در این غرفه کلیپ های 12 ثانیه ای معرفی برچسب اصالت کالا به منظور اطلاع رسانی به نمایش گذاشته شد.
غرفه معاونت غذا و دارو از سوم لغایت پنجم دی ماه در نمایشگاه ایران کازمتیکا برپا است.

خبرنگار: سمیه رنجبر

عکس: مرتضی ابراهیمی

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر