محتوای خبری معاونت غذا و دارو

انتصاب مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی معاونت غذا و دارو و ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر نجاریان از سوی مسئول بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران به سمت مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی معاونت غذا و دارو و ساختمان شماره 2(شهید دکتر علیرضا کاظمیان ) منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو،همزمان با برگزاری جلسه معارفه ساختار اعضای بسیج جامعه پزشکی معاونت غذا و دارو و ساختمان شماره 2 که در تاریخ 29فروردین 96 در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد دکتر نجاریان مشاور اجرایی و مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو از سوی دکتر زاکانی مسئول بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران با حکمی به سمت مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و اساتید معاونت غذا و دارو و ساختمان شماره 2 منصوب شد.

در این حکم آمده است:

برادر بسیجی جناب آقای دکتر ابوالفضل نجاریان
سلام‌علیکم
با احترام به‌موجب این حکم جنابعالی از این تاریخ به مدت یک سال به سمت مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و اساتید ساختمان شماره 2 (شهید دکتر علیرضا کاظمیان) منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و ائمه معصومین علیهم‌السلام و نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مؤسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و فرامین و تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) با بهره‌گیری جامع از امکانات معنوی، مادی و مکاری صمیمانه کلیه‌ی بسیجیان دانشگاه، بتوانند در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.
رجاء واثق دارم در پرتو عنایات خاص مولا و آقایمان حضرت امام زمان روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء عج تعالی فرجه الشریف و در سایه تقوا، تعهد و توانمندی‌هایتان در حوزه تخصصی مربوطه و عزم همیشگی جناب‌عالی برای جهاد درراه خدا، در شناخت همه‌جانبه‌ی موضوعات حیطه‌ی فعالیت خویش موفق و مؤید باشید.
دکتر علیرضا زاکانی
مسئول بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر