محتوای خبری معاونت غذا و دارو

باهمت معاونت غذا و دارو

اولین کارگاه آموزش تجهیزات مصرفی پزشکی ارتوپدی در بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد

با توجه به اهميت اجراي طرح تحول سلامت و لزوم آشنايي بيشتر كارشناسان مربوطه با اقلام مصرفي پزشكي، كارگاه آموزشي تجهيزات مصرفي پزشكي ارتوپدی در محل بيمارستان بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي معاونت غذا و دارو، با توجه به اهميت اجراي طرح تحول سلامت و آشنايي بيشتر كارشناسان مربوطه با اقلام مصرفي پزشكي و ارتوپدی کارگاهی با حضور دكتر مهدی رضایی معاون پشتیبانی بیمارستان امام خمینی (ره)، مهندس درویش مسئول تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو و جمعی از كارشناسان تجهيزات پزشكي بیمارستان های دانشگاه‌ علوم پزشكي تهران روز چهارشنبه 7 مهر 95 در محل بيمارستان بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد.
در اين جلسه دكتر مهدی رضایی معاون پشتیبانی مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) در خصوص آناتومی و استخوان بندی بدن و بیو مکانیک به سخنراني پرداخت و گفت: لازم است كارشناسان و مسئولين فني تجهيزات پزشكي مصرفي و سرمايه‌اي بيمارستاني با وسايل تجهيزات مصرفي ارتوپدی آشنا شوند؛ ازجمله اين لوازم كه بيشتر مدنظر ماست وسايل مصرفي تخصصي و لوازم مصرفي ارتوپدی و آناتومی می باشد.
وی در ادامه به‌صورت عملي تمام اين اقلام را به شركت‌كنندگان توضيح داد.
دكتر مهدی رضایی جهت تدريس در اين دوره‌ها از افراد خبره‌ای كه با اين لوازم آشنایی دارند بهره گرفت تا آموزش از دو جنبه تئوري و عملي انجام شود؛ و در پایان، ادامه مباحث بیومکانیک و تجهیزات مصرفی ارتوپدی را به جلسه آینده موکول کرد./ق
عکس و خبر:خدیجه آب پر

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر