محتوای خبری معاونت غذا و دارو

بازدید معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو و هیئت همراه از غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و دارو

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو و هیئت همراه در حاشیه سومین همایش کشوری مقابله با فساد و قاچاق کالاهای حوزه سلامت از غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و دارو دانشگاه بازدید کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر اصغری معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان غذا و دارو با محوریت مقابله با قاچاق و تقلب در کالاهای سلامت محور، که روز دوشنبه 19 آذر 97 در محل سالن ابن سینا آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو برگزار شد ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه، از غرفه اصیل- بخریم نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت کمپین اصیل بخریم، با محوریت معرفی برچسب اصالت کالا قرار گرفت.
همچنین دکتر اصغری ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در این راستا؛ قول مساعد در خصوص حمایت های لازم از کمپین یادشده را داد.
دکتر هندیانی، معاون پیشگیری و کاهش تقاضا ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز ریاست جمهوری در بازدید از غرفه اصیل بخریم تمایل خود را در زمینه همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت این معاونت برای ارتقا آگاهی جامعه اعلام کرد.
مستشاری نماینده منطقه ای دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد (UNODC) ضمن بازدید از غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و دارو در جریان اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با کالاهای سلامت محورقاچاق و تقلب قرار گرفت.
توضیح اینکه دکتر شهریار اسلامی تبار مدیر کل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو، دکتر محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری، دکتر شایسته معاون امور مقابله و هماهنگی حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معاونین غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی از غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و دارو بازدید کردند. 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر