محتوای خبری معاونت غذا و دارو

معاونت غذا و دارو تهران:

برگزاری اولین جلسه کمیته پیگیری شیوه‌نامه مبارزه با قاچاق مواد خوراکی و آشامیدنی در سال 97

اولین جلسه کمیته شیوه‌نامه مبارزه با قاچاق مواد خوراکی و آشامیدنی در سال 1397 در معاونت غذا و دارو تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو ؛ اولین جلسه کمیته شیوه‌نامه مبارزه با قاچاق مواد خوراکی و آشامیدنی به‌منظور پیگیری مصوبات جلسات گذشته با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه، دکتر محمدرضا قیوم زاده رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، صنعت و معدن و اتاق اصناف تهران، فخریان رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای، اسفندیاری رئیس و اعضای هیئت امنای بازار روز چهار‌شنبه 26 اردیبهشت 97 در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو تهران برگزار شد.
دکتر حاجی محمودی در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت این کمیته داد.
در ادامه دکتر حاجی محمودی باتوجه به دستور جلسه اولین کمیته پیگیری شیوه‌نامه مبارزه با قاچاق مواد خوراکی و آشامیدنی به پیگیری مصوبات جلسه گذشته،  انتظارات این کمیته از هیئت امنای بازار، اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه بنکداران مواد خوراکی و آشامیدنی و همچنین سایر موارد مرتبط با قاچاق کالاهای خوراکی و آشامیدنی پرداخت؛ و حاضرین در جلسه راهکارها، نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص اعلام کردند.
همچنین در این جلسه دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو تهران به ارائه محورهای برنامه های اجرایی کمیته پیگیری شیوه نامه مبارزه با قاچاق مواد خوراکی و آشامیدنی در سال 97 پرداخت و حاضرین در این خصوص به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
مقرر شد تا جلسات آتی با حضور هیئت امنای بازار و اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای به منظور همکاری و تعامل بیشتر برای آموزش، نظارت و .... برگزار شود.

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر