محتوای خبری معاونت غذا و دارو

برگزاری جلسه بررسی راهکارهای تفویض اختیاربخشی از فرآیندهای معاونت غذا و دارو 

جلسه تفویض برخی اختیارات و وظایف معاونت غذا و دارو به مرکز بهداشت جنوب و آموزش نرم‌افزار بازرسی به‌منظور هماهنگی در راستای اقدامات انجام‌شده پیرو مصوبات هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه تفویض برخی اختیارات و وظایف معاونت غذا و دارو به شبکه‌های بهداشت و درمان جنوب به‌منظور هماهنگی در راستای اقدامات انجام‌شده پیرو مصوبات هیات رئیسه دانشگاه روز یکشنبه 8 دی ۹۸ با حضور مهندس میرزرندی مدیر بارزگانی شرکت پرشیا و مهندس ساسان قربانی کارشناس کنترل مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو، کارشناسان مطلع شبکه بهداشت جنوب و نماینده شرکت persion در خصوص تفویض اختیار انبارها، گرید بندی انبارها، ردیابی و ره‌گیری کالاهای سلامت قاچاق موجود در انبارها شامل مواد اولیه، فرایند شده و نکات کاربردی کنترل برچسب اصالت و سلامت کالا در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد. 
مهندس ساسان قربانی کارشناس مواد غذایی آرایشی و بهداشتی در ابتدای جلسه به بررسی اقدامات انجام‌شده معاونت غذا و دارو در راستای تفویض اختیار به شبکه‌های بهداشت و درمان از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون پرداخت و حاضرین در جلسه پیشنهاد‌ها، انتقادات و راهکارهای خود را در این خصوص مطرح و به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
مهندس قربانی در ادامه تأکید کرد: انبارها به‌عنوان حلقه و زنجیره میانی ورود کالاها (گمرک) و سطح عرضه از جایگاه ویژه‌ای برای ردیابی کالاهای قاچاق قبل از ورود به سطح عرضه برخوردارند.
در ادامه مهندس میرزرندی مدیر بازرگانی شرکت پرشیا در این جلسه آموزشی  ویژه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان جنوب و کارشناسان دارو و مواد مخدر در خصوص نحوه کار با نرم‌افزار بازرسی از انبارها، تجمیع و یکسان‌سازی چک‌لیست بازرسی از انبارها، مراکز mmt، عطاری‌ها وداروخانه‌ها پرداخت.
همچنین در خصوص استفاده از ظرفیت شبکه بهداشت و مراکز بهداشت برای مشارکت درگشت‌های مشترک مبارزه با قاچاق و بازدیدهای مشترک رسیدگی به شکایات و درخواست‌های اولیه شناسه نظارت کارگاهی و احدها به بحث و تبادل‌نظر شد و موارد مصوب با صورت‌جلسه‌ای به امضا حاضرین رسید.
عکس و خبر: خدیجه آب پر
کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر