محتوای خبری معاونت غذا و دارو

برگزاری جلسه تحکیم جایگاه داروساز در جامعه

جلسه‌ای باهدف تعریف جایگاه داروساز و رفع مشکلات دریافت حق فنی در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، جلسه‌ای در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران مبنی بر تعریف جایگاه داروساز و رفع مشکلات دریافت حق فنی و نحوه رفع آن در 25 اسفند 94 در محل دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد.
دکتر حاجی محمودی در ابتدای جلسه در خصوص کار های انجام گرفته توسط معاونت غذا و دارو در خصوص تعریف جایگاه داروساز و قانونی بودن حق خدمات دارویی (حق فنی) نکاتی را مطرح کرد.
وی افزود: برای تعریف آموزش‌ها و علومی که داروساز فرامی‌گیرد بهتر است کارگروهی؛ که شامل همه تجارب وتمامی موارد تکمیل کننده می باشد تشکیل گردد. همچنین نگاه دانشگاه‌های خارج از کشور و جوامع غیر ایرانی به حرفه و علم داروسازی نیز بسیار مهم است تا با بررسی این موارد به شکل جامعی دارو ساز در جامعه معرفی شود.
دکتر در ادامه گفت: بر اساس قوانین و آئین‌نامه‌هایی که وزارت بهداشت تعریف نموده وظایف مؤسس و مسئول فنی مشخص‌شده و در صورت نیاز در دسترس هستند.
اعضا در این جلسه به بحث و تبادل‌نظر در خصوص وظایف و حقوق داروسازهای عمومی و phd در داروخانه‌های شهری – بیمارستانی پرداختند.
توضیح اینکه این جلسه با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، تعدادی از مؤسسین و جمعی از کارشناسان دارویی واحد تحقیق و توسعه، دکتر پریا عطایی سعیدی، دکتر احمدرضا شاه وردی، دکتر محمد طاهر رستمی، دکتر میرحسن قاضی شیراز، دکتر میترا امین زاده برگزار شد./ق

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *